خبرگزاری کار ایران

انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ورزقان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۱۵

بر این اساس قادر میکائیلی، فیض اله سروی، محمد علی ملکی، علی روشنی، سجاد عبدالهی به عنوان اعضای اصلی و مهدی حبیبی، صیاد پوراحمد و حسن همراهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی بخش مرکزی ورزقان انتخاب شدند.

ایلنا: جلسه انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ورزقان با شرکت تمامی نمایندگان شوراهای اسلامی بخش مرکزی، هیات اجرایی، هیات نظارت بخش مرکزی و فرماندار شهرستان در محل بخشداری تشکیل شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در آغاز این جلسه فروغی شجاعی، فرماندار ورزقان ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و تبریک شروع به کار شوراهای دوره چهارم، با بیان اینکه شورا‌ها باید در خدمت مردم باشند، گفت: شورا باید پیگیری مشکلات روستاییان و عدم و وابستگی به هیچ جناح و فردی را در نظر داشته و صرفا درجهت منافع عمومی عمل نماید.
در ادامه رای گیری انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان انجام شد که بر اساس آن قادر میکائیلی با ۳۵ رای، فیض اله سروی با ۳۲ رای، محمد علی ملکی با ۳۰ رای، علی روشنی با ۲۹ رای، سجاد عبدالهی با ۲۶ رای به عنوان اعضای اصلی و مهدی حبیبی با ۲۵ رای، صیاد پوراحمد با ۲۵ رای و حسن همراهی با ۲۰ رای به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی بخش انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز