خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار و فرماندار کاشان در گفتگو با ایلنا

مردم سفید شهر و مشکات مشکلات مرزی خود را درگیرمسائل سیاسی نکنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۵۴

با توجه اینکه با نزدیک شدن فضای انتخابات، دوستانی می‌خواهند از فضای ایجاد شده برای رفع مشکلات مرزی سفید شهر با مشکات بهره برداری سیاسی داشته باشند به مردم این شهرها توصیه می‌کنم خودشان را درگیر چنین مسائل سیاسی نکنند.

بمعاون استاندار و فرماندار کاشان گفت: با توجه اینکه با نزدیک شدن فضای انتخابات دوستانی می‌خواهند از فضای ایجاد شده برای رفع مشکلات مرزی سفید شهر با مشکات بهره برداری سیاسی داشته باشند به مردم این شهرها توصیه می کنم خودشان را درگیر چنین مسائل سیاسی نکنند.

«ابوالفضل صدرائیه» معاون استاندار و فرماندار شهرستان کاشان درگفتگو ی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان، ضمن توصیه به مردم سفید شهر و مشکات درخصوص قرارنگرفتن دربازیهای سیاسی به بهانه مشکلات مرزی بین شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل. گفت: با توجه به اینکه انتزاع و یا الحاق شهرها درتقسیمات کشوری از طریق استانداری‌ها، فرمانداری و بخشداری‌ها صورت می‌گیرد مردم شهید پرور این دو شهر اجازه ندهند که این موضوع مورد بهره برداری سیاسی عده‌ای قرار گیرد.

فرماندار کاشان با اعلام آمادگی کامل فرمانداری ویژه شهرستان کاشان همانند سابق جهت حل مسائل پیش آمده مرزی بین سفید شهر و مشکات یاد آوری نمود: می طلبد با محوریت نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل درمجلس شورای اسلامی آنچه مورد نظر مردم مشکات و سفید شهر می باشد با برقراری تعامل دوستانه بین دو شهرستان این مشکل برطرف شود.

شایان ذکراست سفیدشهر نام قبلی آن روستای نصرآباد کویر است از توابع شهرستان آران و بیدگل و در قسمت شمال شرقی شهرستان کاشان و در مجاورت منطقه ای قدیمی به نام درم قرار دارد. در سال ۱۳۸۱ بعد از تبدیل شهر آران و بیدگل به شهرستان، روستای نصرآباد کویر به شهر تغییر وضعیت داد.

این شهراز شمال به راه آهن، از جنوب به روستای یزدل و جاده ترانزیت قم و آزاد راه امیر کبیر، از شرق به روستای محمد آباد و علی آباد و از غرب به جاده ترانزیت قم – کاشان و شهر مشکات منتهی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز