خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع):

۱۹ جوان نمونه شهرستان تبریز تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۶۹

این جوانان تبریزی در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، خدماتی، دفاعی و ورزشی تجلیل شدند.

ایلنا: آیین تجلیل از ۱۹ جوان نمونه و بر‌تر شهرستان تبریز به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) با حضور محمد صادق اکبری معاون ستاد ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان کشور، فرماندار شهرستان تبریز و مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در تالار جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در این آیین از ۱۹ جوان نمونه و بر‌تر شهرستان تبریز در حوزه‌های مختلف علمی، آموزشی، خدماتی، دفاعی و ورزشی قدردانی شد.
همچنین در این آیین از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز لوح یادبود و هدیه‌ای به محمود چمنی فرماندار شهرستان تبریز اهداء شد.
در این آیین از خسرو باقری از دانشگاه هنر اسلامی، رقیه صادق‌زاده از بنیاد شهید و امور ایثارگران، یاسین بجانی از بهزیستی، فاطمه حسن‌زاده از سپاه ناحیه الغدیر، هادی قدسی ج‌ها کشاورزی، علیرضا بابازاده از تیپ ۱۲۱ مستقل شهید فروزنده، منیره فیروز سقین سرا از کمیته امداد امام خمینی، فرزاد باهر ارسباران اداره ورزش و جوانان، بهزاد سوار از جمعییت هلال احمر، محمد امین عمرانی فر از مرکز بهداشت، مسلم خواجویی از سازمان فنی و حرفه‌ای، علیرضا قهرمانی دانشگاه ازاد، سعید یل هیکل از دانشگاه تبریز، عزیز جهانی از میراثفرهنگی، محمد قلی رنگساز از صدا و سیما، مسعود علیزاده از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، لعیا محمودی از سازمان تبلیغات اسلامی، مهدی تقی‌زاده از دانشگاه جامع علمی و کاربردی و سعید نامور از فرمانداری شهرستان تبریز به عنوان ۱۹ نخبه و جوان بر‌تر معرفی و تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز