خبرگزاری کار ایران

کیف قاپ سابقه دار در مرند دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۷۹

متهم به کلانتری انتقال و در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت از تهران و بیش از ۱۰ فقره کیف قاپی در مرند اعتراف کرده و با اخذ اعترافات و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی مرند در آذربایجان شرقی از دستگیری کیف قاپ سابقه دار خبر داد.
به گزارش ایلنا، فرهنگ نوروزی گفت: این متهم در بازجویی‌های انجام شده به بیش از۱۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.
وی افزود: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع چند مورد کیف قاپی از بانوان سطح شهرستان بخصوص نقاط خلوت لذا این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و عوامل کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ و پلیس آگاهی بصورت محسوس و نا‌محسوس تمامی نقاط را تحت کنترل قرار داده که در ‌‌نهایت عوامل گشت کلانتری ۱۲ امام(ره) به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک و برای بررسی موضوع به راکب این وسیله نقلیه موتوری، دستور توقف دادند. راکب موتور با مشاهده ماموران از محل متواری و به هشدارهای پلیس نیز توجهی نمی‌کند.
وی در ادامه افزود: موتورسوار بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرده و با انجام حرکات مارپیچ و خطرناک سعی کرد از دست ماموران بگریزد که این امر به تعقیب آن توسط ماموران گشت کلانتری انجامید. این تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه ماموران موفق شدند با هماهنگی‌های انجام شده با گشت‌های دیگر کلانتری مستقر در محل، این موتورسوار را با اجرای طرح مهار متوقف و بازداشت کنند.
نوروزی اظهار داشت: در بازرسی و استعلام موتور سیکلت معلوم شد موتور سیکلت دارای سابقه سرقت از تهران است و شخص مورد نظر بنام(ج – ر) معتاد به مواد مخدر و‌‌ همان کیف قاپ است که با آن اقدام به کیف قاپی می‌کرد.
فرمانده انتظامی مرند خاطرنشان کرد: متهم به کلانتری انتقال و در تحقیقات اولیه به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت از تهران و بیش از ۱۰ فقره کیف قاپی در مرند اعتراف کرده و با اخذ اعترافات و تکمیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد.
وی در خاتمه ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، از شهروندان خواست ضمن اعتماد بیش از پیش به پلیس، هر گونه موارد سوء امنیتی را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز