خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

کارتون‌های شهروندی در معابر تبریز نصب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۲

موثر‌ترین و زود بازده‌ترین موضوع در رفع مشکلات شهری، آموزش‌های شهروندی است.

ایلنا: عضو شورای اسلامی شهر تبریز از امکان نصب کارتون‌های برگزیده در چهارمین جشنواره کارتون شهر و شهروندی به صورت بنر در گذرگاه‌های شهر تبریز خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اکرم حضرتی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره کارتون شهر و شهروندی سخن می‌گفت افزود: موثر‌ترین و زود بازده‌ترین موضوع در رفع مشکلات شهری، آموزش‌های شهروندی است که کاریکاتورهای این مجموعه توانسته به خوبی این رسالت را به ثمر رساند.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری همواره از هنر برای اصلاح وضعیت خود استفاده می‌کند افزود: شورای اسلامی شهر تبریز نیز به عنوان بخشی از بدنه نظارتی و مدیریتی شهر تبریز توجه خود را به نگاه هنرمندان خصوصا نگاه تیز کارتونیست‌ها معطوف کرده است.
حضرتی با بیان اینکه در حال حاضر مجموعه این کارتون‌ها باعثشده که خانواده‌ها با موضوع درگیر شوند، تصریح کرد: این بهترین فرصت است تا با برگزاری فعال و مستمر جشنواره‌هایی از این دست مردم را با فرهنگی شهرنشینی و حقوق و قوانین شهری آشنا کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر برپایی سلسله برنامه‌هایی در راستای این آموزش‌ها، گفت: شرط اول برای جا افتادن جشنواره‌ای با چنین موضوعی تبلیغات رسانه‌ای است به‌طوری که از طریق رسانه‌ها تبلیغات اساسی صورت گیرد و از مردم برای مشارکت در حل معضلات شهری دعوت شود.
حضرتی همچنین با اشاره به چند مورد از آثار این جشنواره تاکید کرد: نمونه‌هایی از این دست می‌تواند در نگاه نظاممند مدیریت شهری به مسائل و مشکلات جامعه شهری و مدیریت آن موفق عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز