خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد دانشکده کشاورزی در اهر، توسعه بخش کشاورزی را به دنبال خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۲۴

با تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبارات بیشتر، در کمترین زمان ممکن این دانشکده در ساختمان اصلی خود مستقر و اساتید و دانشجویان نیز می‌توانند از فضای مناسب رفاهی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بهره‌مند شوند.

ایلنا: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتباری معادل ۱۲ میلیارد رالت به ساخت دانشکده کشاورزی این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عباس فلاحی‌باباجان با بیان اینکه ایجاد این دانشکده، خواهد توانست در میان مدت تاثیر مهمی در افزایش کاربرد دانش در بخش کشاورزی شهرستان ازخود بجای نهاده و توسعه کیفی این بخش را امکان پذیر‌تر نماید افزود: با تسریع در عملیات اجرایی و اختصاص اعتبارات بیشتر، درکمترین زمان ممکن این دانشکده در ساختمان اصلی خود مستقر و اساتید و دانشجویان نیز می‌توانند از فضای مناسب رفاهی، آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی بهره‌مند شوند.
وی کارخانه بسته بندی و سورتینگ، سردخانه ده هزار تنی، کارخانه قند رافینری و تولید می‌لگرد فولادی را از طرح‌های مهم و اشتغالزای این شهرستان برشمرد و افزود: با تمهیدات انجام یافته، سه طرح مهم قند رافینری، سردخانه، بسته بندی و سورتینگ امسال در این منطقه به بهره برداری رسیده و زمینه اشتغال برای بیش از ۷۰۰ نفر دراین طرح‌های تولیدی خدماتی در شهرک صنعتی اهر نیز فراهم خواهد شد.
نماینده مردم اهر وهریس در مجلس شورای اسلامی گفت: به کارگیری سردخانه در پروسه تولید، کاهش قیمت نگهداری میوه، جلوگیری از پرت انرژی و همچنین کاهش هزینه‌های جاری در تولید محصولات را به دنبال داشته و در تداوم توسعه بخش کشاورزی منطقه ارسباران تاثیرگذار خواهد بود.
فلاحی‌باباجان اضافه کرد: نمایندگان مجلس با تأکید مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را در تعامل بین دولت و مجلس بکار می‌بندند که دولت در حل مشکلات عمومی مردم با کمک مجلس، برنامه ریزی لازم را انجام دهد و نمایندگان مردم استان آذربایجان شرقی نیز، با تعامل مثبت تلاش دارند اقدامات مفیدی را درتوسعه استان به انجام رسانیده و به طور قطع با تداوم این روند، دور نمای روشن و نوید بخشی از توسعه را در کشور و منطقه شاهد خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز