در گفتوگو با ایلنا عنوان شد:
تهدید جدی و خطر انقراض گیاهان مرتعی و دارویی استان مرکزی / ناقوس مرگ برداشتهای بیرویه به صدا درآمد
رئیس اداره امور مراتع ادارهکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی نسبت به تشدید برداشتهای بیرویه گیاهان دارویی و مرتعی هشدار داده و گفت: همزمان با افزایش رویشهای این گونه از گیاهان در سطح مراتع استان، ناقوس مرگ برداشتهای بیرویه گیاهان دارویی و مرتعی توسط سودجویان به صدا درآمده است. در صورت تداوم بهرهبرداریهای غیراصولی، برخی گونههای ارزشمند در معرض تهدید جدی و حتی خطر انقراض قرار خواهند گرفت.