یک مقام مسئول اعلام کرد؛
مدیر دفتر بهرهبرداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقهای تهران، از کاهش ۳۰ درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
مدیر دفتر بهرهبرداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقهای تهران، از کاهش ۳۰ درصدی ورودی سدهای پنج گانه تهران در مقایسه با سال گذشته خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای تهران تاکید کرد: ظرفیت مخازن سدهای بزرگ ملی بهره برداری شده از سوی این شرکت طی ۴۰ سال گذشته دو برابر شده و به رقم دو میلیارد و ۶۴۶ میلیون متر مکعب رسیده است.