خبرگزاری کار ایران

عصر امروز رخ داد؛

تصادف تریلی با ۶ خودروسواری در بزرگراه شهید لشگری/ واژگونی 3 خودرو به داخل جوی آب

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۳۰۱

کامیون تریلی حامل بار به هنگام حرکت در بزرگراه شهید لشگری با ۶ خودروسواری تصادف کرد که این حادثه مصدومی به همراه نداشت.

به گزارش ایلنا، به دنبال تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانی تهران برای امدادرسانی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بی درنگ آتش‌نشانان ایستگاه ۴۵ را به کیلومتر ۱۰ بزرگراه شهید لشگری رهسپار کرد.

محمد رضا اقبالپور رئیس ایستگاه ۴۵ آتش نشانی تهران در این مورد گفت: یک دستگاه کامیون تریلی حامل بار در حین حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری به دلایل نامعلومی به شدت با شش خودرو سواری برخورد کرد که براثر این حادثه سه دستگاه خودرو سواری به حالت نیمه واژگون به داخل جوی آب افتادند.

وی با اشاره به این که خوشبختانه دراین حادثه به هیج یک از سرنشینان این وسایط نقلیه صدمه‌ای نرسید، افزود: نیرو‌های آتش نشانی بی درنگ با جلوگیری از نشت بنزین خودرو‌های نیمه واژگون شده و همچنین نشت گازوئیل از کامیون تریلی محل حادثه را ایمن کردند و همچنین با جمع آوری شیشه‌های خرد شده‌ی خودرو‌های تصادفی، سطح جاده را پاکسازی کردند.

رئیس ایستگاه آتش نشانی همچنین اظهار داشت: آتش نشانان در ادامه عملیات خود با همکاری پلیس راهوربرای بازشدن دوباره مسیر تردد، تمامی خودرو‌های تصادفی را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز