خبرگزاری کار ایران

تصنیف «شِکوِه» با آواز مصطفی وقاری/ استفاده از گروه کر مانند یک ساز ملودیک+صوت

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۷۰۶

قطعه «شِکوِه» با صدا مصطفی وقاری و تنظیم محسن غلامی پس از کسب مجوز وزارت ارشاد در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تصنیف «شِکوِه» با آواز مصطفی وقاری و تنظیم محسن غلامی با مجوز رسمی از وزارت ارشاد توسط موسسه «آوای برگریزان» منتشر شد.

محسن غلامی درباره جزییات این اثر به ایلنا گفت: این اثر در آواز دشتی با شعری از زنده یاد حسین منزوی ساخته شده و در تنظیم آن از سازهای زهی کلاسیک و سازهای موسیقی ایرانی استفاده شده است.

غلامی افزود: همچنین از گروه کر نیز به عنوان خطی مستقل و مانند یک ساز ملودیک استفاده شده و از طرفی باتوجه به فرم و نوع ساختار شعر از تغییرات ریتمیک در حد متعارف نیزکمک گرفته شده است.

آواز این قطعه را هنرمند عزیز آقای مصطفی وقاری اجرا نموده‌اند و با مجوز رسمی از وزارت ارشاد توسط موسسه آوای برگریزان منتشر شده است.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان نادیا ثابت (نوازنده تنبک)، مریم صدق آمیز (نوازنده کمانچه)، محمد خدادادی و نسا حسینی (نوازنده ویلن)،‌ علیرضا احمدی (نوازنده تار و سه تار) و آرمینا عبدی و فهیمه موسوی (گروه کر) اشاره کرد.

تصنیف «شِکوِه» با آواز مصطفی وقاری، بشنوید و دانلود کنید؛

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز