خبرگزاری کار ایران

خرازی:

دولت گام‌های عملی در زمینه کنترل و نظارت بر قیمت‌ها بردارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۸۸

دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت: انتظار می‌رود دولت گام‌های عملی وکارآمد زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و مقابله باگران‌فروشی بردارد.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان به ریاست  سید محمدصادق خرازی دبیر کل حزب و با حضور  مجید فراهانی رئیس شورای مرکزی و اعضای شورای سیاست‌گذاری به صورت مجازی برگزار شد.

مروراخبار مهم هفته گذشته و بحث و بررسی پیرامون «انفجار بندر بیروت»،«مشکل تأمین آب غیزانیه» و «گران‌فروشی صنایع لبنی و اپراتورها» از جمله موارد بررسی‌شده در جلسه شورای سیاست‌گذاری بود.

در ابتدای این جلسه خرازی به تحلیل انفجار مهیب بندر بیروت در لبنان پرداخت و ابزار تأسف از ایناتفاق ناگوار، از مواضع هوشمندانه سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان تقدیر  و تأکید کرد: همان‌طور که سید حسن نصرالله پیش‌بینی کردند با درایت حزب‌الله و مسئولان لبنانی، لبنان از این شرایط سخت به سلامت عبورخواهد کرد و از تهدیدها، فرصت خواهد ساخت.

در ادامه این جلسه «مشکل تأمین آب غیزانیه» مورد بررسی قرار گرفت .

بررسی «گران‌فروشی صنایع لبنی و اپراتورها» از دیگر مباحث این جلسه بود و طی آن تأکید شد که جریمه‌های گران‌فروشی به شیوه فعلی بازدارنده نیستند و مسئله گران‌فروشی را حل نمی‌کند و دردی از مردم دوا نمی‌کنند. متأسفانه حقوق مردم در خسارت و گران‌فروشی‌ها تأمین نمی‌شود و پول ناشی ازگران‌فروشی به مردم به‌جای پرداخت به مردم به جیب دولت می‌رود و مردم هزینه این گران‌فروشی و بعضاً کم‌فروشی را داده و می‌دهند.

 اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید کردند که در قوانین ما حقوق صرف‌کننده تأمین نشده است و جبران ضرر و زیان مردم دیده نمی‌شود، موضوعی که نیاز است با کمک مجلس اصلاح گردد. هدف از کنترل و نظارت بر بازار باید تأمین منافع مردم باشد. انتظار می‌رود دولت گام‌های عملی وکارآمد زمینه توزیع کالاها، کنترل و نظارت بر قیمت‌ها و مقابله باگران‌فروشی بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز