خبرگزاری کار ایران

در دیدار مجمع نمایندگان گیلان با وزیر دادگستری مطرح شد؛

تاکید بر لزوم تعامل هرچه بیشتر مقام‌های قضایی با نمایندگان مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۲۵۸

اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای مجمع نمایندگان استان گیلان با وزیر دادگستری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار چند نفر از نمایندگان استان گیلان علاوه بر بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود، درخواست هایى را جهت تعامل هر چه بیشتر دادگسترى‌ها و دادستانى‌هاى استان گیلان با نمایندگان مردم مطرح کردند و ضمن قدردانى از زحمات ریس کل دادگسترى استان گیلان، خواستار رعایت هر چه بیشتر شأن و قرب مراجعین از سوی قضات و پرسنل دادگسترى استان گیلان شدند.

این اعضا همچنین خواستار مقابله با کوه خواران و جلوگیرى از دست درازى سودجویان به عرصه منابع طبیعى استان گیلان شده و در خصوص موضوع اخذ عوارض ورودى توریسم از منطقه ماسوله، مطالبى را مطرح کرده و خواستار همکاری سایر بخشها در این موضوع شدند.

سید علیرضا آوائی، وزیر دادگستری نیز در خصوص درخواستهای مطرح شده از سوی نمایندگان مردم گیلان، قول پیگیرى و انتقال خواسته هاى نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رئیس قوه قضاییه را داده و در خصوص مباحث منابع طبیعى نیز قول مساعد داد تا با مسئولین امر مذاکره و در جهت حل مشکلات اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز