خبرگزاری کار ایران

قیمت نصب کرکره برقی و نرده حفاظ روی دیوار ویلا و باغ

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۱۲۵

نرده حفاظ روی دیوار :

بهترین حفاظ روی دیوار چیست : در حال حاضر حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نمی باشند. این نوع حفاظ روی دیوار سنتی که با عنوان حفاظ سرنیزه ای شناخته می شوند- معایب زیادی دارند. مهم ترین عیب آنها این می باشد که زیبا نیستند. به علاوه دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملالت آور نمی باشند. حفاظ های نرده ای رایج، ایمن نمی باشند. چرا که به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند.

حفاظ شاخ گوزنی جزء حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود و دقیقاً به این شکل ، قدمت چندانی ندارد. بیشتر برای منازل و ساختمان‌هایی که دارای فضاهای باز مانند حیاط ، بالکن یا حیاط خلوت می‌باشند به کار می‌رود. به علت زیبایی، استحکام، قابلیت ساخت برای انواع طول و عرض و ارتفاع و تراکم، و مقدار افزایش امنیت، با اقبال عمومی رو به رو شده است. درواقع میلگردهای نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند به کسی که بخواهد از آن‌ها عبور کند آسیب می‌رسانند و مانع عبور می‌شوند و اینچنین ساختمان شما را امن نگه می‌دارند.

قیمت نصب کرکره برقی و نرده حفاظ روی دیوار ویلا و باغ

 

کرکره برقی

طبق قوانین شهرداری ساختمان ها برای دربهای پارکینگ خود موظف به استفاده از کرکره برقی هستند اما یک مورد که باعث تردید سازندگان برای استفاده از آن می شود امنیت پایین تیغه کرکره های آلومینیومی است . ایمن صنعت با ساخت و تولید کرکره برقی با تیغه فولادی توانسته است این مشکل را برطرف نماید  . کرکره برقی پارکینگ علاوه بر مورد فوق باید از استانداردهای خاصی نیز برخوردار باشد لذا میزان استفاده و کارکرد این کرکره ها به مراتب بیشتر از کرکره های فروشگاهی و مغازه ای است . موتور کرکره برقی پارکینگی باید توان تحمل این حجم از کارکرد را داشته باشند .

قیمت نصب کرکره برقی و نرده حفاظ روی دیوار ویلا و باغ

قیمت تمام شده یک کرکره برقی ساخته شده توسط ایمن صنعت بسیار پایین تر از سایر همکارن است اما این به علت کیفیت پایین محصول و یا مواد اولیه نا مرغوب نیست علت این قیمت پایین این است که ما خود تولید کننده تیغه کرکره در ایران هستیم این ارزانی به خاطر آن است که ما به علت تعدد پروژه ، کمترین سود را بر روی قیمت تمام شده اضافه می کنیم وقتی شما در ساخت کرکره برقی از افراد و تکنسین های زبده و حرفه ای استفاده می کنید میزان خطا در کار کم می شود . به دلیل استفاده از دستگاه های اورجینال میزان اتلاف انرژی کمتری داریم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز