خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دیه گیلان خبر داد:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۳۴۳

رئیس ستاد دیه گیلان گفت: 30 نفر زندانی جرایم غیرعمد در گیلان در ماه رمضان امسال به آغوش خانواده هایشان بازگشتند.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا یزدانی رئیس ستاد دیه گیلان گفت: از ابتدای ماه رمضان امسال تاکنون 30 زندانی جرایم غیرعمد با 7 میلیارد تومان دیه ، جریمه و بدهی از زندان ها آزاد شدند.

یزدانی افزود : 3 میلیارد تومان از بدهی 7 میلیارد تومانی این زندانیان را شاکیان بخشیدند ، یک میلیارد تومان با کمک خیران و ستاد دیه گیلان تامین و 3 میلیارد تومان بقیه را با حکم مراجع قضایی و پذیرش تقاضای اعسار زندانیان تقسیط شد.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در گیلان برگزار نمی شود اضافه کرد : امسال گیلان به عنوان دومین استان بعد از تهران زکات فطریه گیلانیان برای تامین بخشی از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد بصورت غیرحضوری جمع آوری می کند.

رئیس ستاد دیه گیلان با اشاره به اینکه ماه رمضان امسال ، برای4 هزار خیر شهرستان رشت دعوت نامه هایی برای جمع آوری کمک ها فرستاده شد گفت : خیران استان تاکنون 363 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند.

علیرضا یزدانی از آزادی 411 زندانی جرایم غیرعمد در سال گذشته خبر داد و افزود : این زندانیان 175 میلیارد تومان دیه ، جریمه و بدهی داشتند که از این مبلغ 63 میلیارد تومان را شاکیان بخشیدند ، 11 میلیارد تومان را خیران و ستاد دیه استان فراهم کرد ، 718 میلیون تومان را خانواده زندانیان تامین کردند و 100 میلیون تومان باقیمانده را مراجع قضایی تقسیط کردند.

وی در پایان از خیران گیلانی خواست کمک‌های خود را به شماره حساب 010545161706 بانک ملی و 0800209900 بانک تجارت و کارت بانکی به شماره 5859837000516498 ستاد دیه گیلان واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز