خبرگزاری کار ایران

ساندویچ پانل ماموت- کمترین هزینه ساخت و ساز

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۷۰۱

همان طور که می‌دانید ساندویچ پانل ‌ها، مصالح ساختمانی ساندویچی و محبوبی هستند که اگر با دقت بنگریم در بسیاری از اماکن استفاده از این سازه‌‌ها به دلیل مزایای فراوانی که تا کنون گفته شد باب شده است.

شرکت‌های تولید کننده ساندویچ پانل

ساندویچ پنل ‌ها، در ساخت و سازهایی همچون، ساختمان‌های اداری، مسکونی، سوله‌ها، سیلوها، کارخانجات صنعتی، اتاق‌های تمیز، کانکس و حتی اتاق حمل بار به چشم می‌خورد.

حتما برای شما هم پیش آمده که برای خرید هرگونه کالا از خوراک و پوشاک تا لوازم خانگی و الکترونیکی به کیفیت و سابقه شرکت تولید کننده توجه کرده باشید. مصالح ساختمانی نیز هرچه مرغوب تر و با کیفیت بیشتری تولید شده باشد سبب افزایش طول عمر سازه شده و بعدها ساکنین و مصرف کنندگان را با مشکلات عدیده‌ای رو به رو نخواهد کرد.

گروه تولیدی ماموت، یکی از برترین تولید کنندگان ساندویچ پانل با شهرتی سی ساله در زمینه تولید سازه‌های پیش ساخته می‌باشد. این شرکت با استفاده از بهترین متریال و مجهزترین و به روز ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات اقدام به تولید ساندویچ پانل می‌نماید.

شرکت ماموت، نیاز کارفرمایان و پیمانکاران به صرفه جویی در هزینه‌های ساخت و ساز و کوتاه تر کردن زمان اجرای پروژه را برطرف کرده است. ساندویچ پانل‌‌ ها با توجه به داشتن محاسن و ویژگی ‌های بسیار طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است.

گروه تولیدی ماموت جهت رفاه حال مشتریان، خدمت رسانی و دسترسی راحت نمایندگی‌های فروش متعددی را در سراسر کشور ایجاد کرده است. گروه ماموت با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان مجرب و حرفه‌ای در زمینه تولید، فروش و نصب انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی با بهترین متریال و کیفیت، پروژه‌ های عظیمی را در سراسر کشور اجرا کرده است که مایه افتخار و سربلندی این گروه بوده که توانسته با بهترین کیفیت در متریال و اجرا رضایت مشتریان خود را کسب کند.

انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها به صورت کلی به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند که این دو دسته اصلی عبارت است از :

ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی این دو دسته از ساندویچ پانل همان طور که از نام آن ها مشخص است در قسمت دیوار و سقف یک سازه پیش ساخته به کاربرده می‌شوند ، شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری از طریق وب گاه ما در ارتباط باشید.

نصاب ساندویچ پانل

جهت اطلاع از شماره‌‌های تماس و ارتباط با نصابان و پیمانکاران معتبر می‌توانید با کارشناسان وب سایت در تماس باشید به طور کلی اجرای تخصصی این سازه‌ها نیازمند توانایی‌های مشخصی می‌باشد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم :

  • نصب ساندویچ پانل بدون ایجاد تخریب و کنده کاری
  • تعمیر و تعویض سقف‌های شیروانی
  • مونتاژ و نصب کانکس
  • نصب و اجرای سردخانه‌های زیر صفر درجه
  • زیرسازی و جوشکاری پانل
  • نصب و اجرای سوله و سازه‌های فلزی

را به بهترین شکل ممکن دارند .

خدمات پس از فروش و ضمانت کالا

خدمات پس از فروش و ارائه ضمانت نامه یکی از ویژگی های اصلی یک محصول و قابل توجه برای خریدار میباشد. از همین رو گروه تولیدی ماموت با ارائه مشاوره های تخصصی، تعویض کالا و تحویل این محصولات در کمترین زمان ممکن صداقت در کلام و عمل را که یکی از اصول مشتری مداری میباشد به اثبات رسانیده است.لازم به ذکر است کیفیت محصولات این شرکت طبق استانداردهای بین المللی بوده و از تسهیلاتی که این شرکت برای مشتریان در نظر گرفته این است که در صورت بروز هرگونه مشکل و یا نقص در این محصولات مسئولیت آن را تماما بر عهده میگیرد.

محاسبه قیمت ساندویچ پانل

همان طور که می‌دانید قیمت اقلام مصرفی را فاکتورهای متغیر گوناگونی تعیین می‌کند. قیمت ساندویچ پانل‌ نیز عموما تحت تاثیر ابعاد و متراژ درخواستی خریدار، نوع و کیفیت متریال به کار برده شده و نوسانات قیمت دلار و ارز می‌باشد.همچنین اگر فوم یا ورق ساندویچ پانل وارداتی باشد نیز قیمت پانل متفاوت خواهد بود.

فرمول محاسبه ساندویچ پنل‌ها نیز جالب است بدانید که به صورت زیر انجام می‌شود:

محاسبه متراژ پانل‌های سقفی از ضرب طول و عرض در عدد 07/1

و ساندویچ پانل دیواری از ضرب طول و عرض ساندویچ پانل در عدد 16/1 به دست می‌آید.

ساندویچ پانل ماموت- کمترین هزینه ساخت و ساز

پروژه‌هایی که از پانل ماموت استفاده کردند

شرکت ماموت مفتخر است که توانسته سهمی از عمران و آبادی کشور با تولید و اجرای تخصصی سازه‌های پیش ساخته داشته است.پروژه‌های بزرگی که این شرکت تاکنون به مرحله بهره برداری رسانده است شامل:پروژه ایستگاه مترو خط 6، کارخانه املاح معدنی ایران، پروژه امداد هوایی هلال احمر سمنان، پروژه کارخانه شرکت لایکو، دانشگاه الزهرا،کارخانه تام لوکوموتیو، پروژه آلومینیوم اراک و بسیاری از پروژه های دیگر که باعث سربلندی این شرکت در ارائه بهترین محصولات به خریداران خود است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات سازه‌های پیش ساخته، می‌توانید از طریق وب سایت ساندویچ پانل با ما در ارتباط باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز