خبرگزاری کار ایران

بیانی: لیگ امسال را همین جا تمام کنید و به فکر سال بعد باشید

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۵۵۱

پیشکسوت استقلال موافق تعطیلی مسابقات لیگ برتر است و می‌گوید در مبارزه با ویروس کرونا سلامتی انسان‌ها مهم‌تر از فوتبال است.

شاهین بیانی، پیشکسوت استقلال تهران در گفتگو ایلنا درخصوص روزهای بدون فوتبال اظهار داشت: یک مقدار سخت است. مردم و به خصوص قشر جوان اوقات خودشان را با فوتبال پر می‌کنند و اگر فوتبال نباشد به مشکل می‌خورند اما امیدوارم کرونا زودتر تمام شود چون مهمتر از فوتبال و قهرمانی سلامتی انسان‌ها است که از هر چیزی باارزش تر است. فکر می‌کنم خبرهایی که در رسانه‌ها می‌خواندیم و آدم‌ها را از دست می‌دادیم بدترین خبر این روزها بود و بدتر اینکه زمان زیادی می‌برد تا داروی آن ساخته شود و باید به فکر خودمان و دیگران باشیم و قدر کنار هم بودن را بیشتر بدانیم و چقدر باارزش بوده است. همینکه سلامت هستیم باید از خداوند ممنون باشیم چون سلامتی بزرگ ترین نعمت است که در گذشته به راحتی از کنار آن می‌گذشتیم اما باید بیشتر روی آن تفکر کنیم.

پیشکسوت آبی‌ها درباره ضربه کرونا به فوتبال گفت: طبیعی است که کرونا به همه چیز به لحاظ اقتصادی ضربه زد و طبیعی است که ورزش هم مثل بقیه جاها ضربه خورده است. تعطیلی لیگ‌های بزرگ دنیا نشان داد که با یک بیماری روبرو هستیم که جان انسان‌ها را به خطر می‌اندازد و همین که مسابقات تعطیل شد به لحاظ اقتصادی به فوتبال لطمه زد به خصوص فوتبال اروپا که هزینه‌های سنگینی کرده‌اند لطمه خوردند و قرارداد بازیکنان را کم کردند. این مساله برای فوتبال ما هم می‌افتد و طبیعی است که یک درصدی از قرارداد بازیکنان را کم کنند و فوتبال از این بایت لطمه خورده است. از همه مهمتر المپیک است که کشورها 4 سال برای آن برنامه ریزی می‌کنند اما کرونا باعث شد المپیک ژاپن هم نداشته باشیم و یک سال به تعویق افتاد.

بیانی درباره شرایط استقلال در روزهای اخیر بیان داشت: همانطور که می‌دانید خبرهای خوشی از باشگاه استقلال نمی‌شنویم. مهم ترین اتفاق تغییر و تحولاتی است که در راس مدیریت باشگاه انجام می‌شود و وقتی این تغییرات به وجود می‌آید یعنی استقلال حال و روز خوشی ندارد. جایی سراغ نداریم که در 2 سال این همه مدیر عامل در آن عوض شود. بزرگ ترین مشکل استقلال بدهی هایی است که مدیران قبلی گذاشته‌اند. در کنار بدهی‌های قبلی قرارداد بازیکنان حال حاضر تیم هم هست و به بازیکنان ضربه می‌زند. یکی از مشکلات بزرگ استقلال ندادن پول بازیکنان خارجی است که برای گرفتن پول شان دچار مشکل می‌شوند و تحمل می‌کنند اما باز هم پول شان را نمی‌گیرند. یک سری آدم غیر فوتبالی به باشگاه استقلال می‌آیند و کمک میلیاردی می‌کنند و عضو هیات مدیره باشگاه می‌شوند که اصلا زیبنده و شایسته استقلال نیست. این اتفاق اصلا در شان باشگاه استقلال نیست و از وزیر ورزش تقاضا می‌کنم به شکلی کار کنند که مشکلات مالی باشگاه را حل کنند تا غیر فوتبالی‌ها به باشگاه استقلال نیایند.

او همچنین درباره ادامه مسابقات لیگ نوزدهم گفت: طبیعی است تیم هایی که شانس قهرمانی ندارند پیشنهاد بدهند بازی‌ها برگزار نشود و پرسپولیس که شانس قهرمانی بیشتری دارد دنبال برگزاری ادامه لیگ هستند اما فکر می‌کنم فیفا و فوتبال دنیا ببینیم چکار می‌کنند و چه اتفاقی را رقم می‌زنند و پیرو آن حرکت کنیم. مهم ترین هدف سلامتی انسان‌ها است و اولویت ما هم باید همین باشد. ما الان زمان زیادی نداریم و بازیها را باید بدون تماشاگر برگزار کنند که هیچ هیجان و لذت و جذابیتی ندارد و کسی لذت نمی‌برد. به نظرم لیگ امسال را همین جا و بدون برگزاری بازی‌های باقی مانده تمام کنند و به فکر لیگ سال بعد و تیم ملی باشند چون قهرمانی یک تیم ارزشش را ندارد که جان آدم‌ها به خطر بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز