خبرگزاری کار ایران

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با ایلنا:

این 9 هفته را می‌توان در یک ماه و نیم برگزار کرد/ وقتی فوتبال نیست انگاری یک چیزی کم داریم

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۴۷۸

پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد مسابقات فوتبال دوباره از سر گرفته شود و دوباره مردم با فوتبال سرگرم شوند.

به گزارش ایلنا،مهدی امیرآبادی پیشکسوت استقلال معتقد است می‌توان بعد از سپری شدن دوره بیماری کرونا در صورت امکان دوباره بازی‌های لیگ را از سر گرفت. وی ابراز امیدواری کرد مسابقات فوتبال دوباره از سر گرفته شود و دوباره مردم با فوتبال سرگرم شوند. با مدافع سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم به صحبت پرداختیم.

در خصوص شرایط این روزهای فوتبال ایران صحبت کنید؟

به هر حال این اتفاق جهانی است و اکثر کشورها با این بیماری درگیر هستند امیدوارم هر چه زودتر مشکلات مردم حل شود و دوباره کسب و کارها شروع به فعالیت کنند. 

با این روزهای بدون فوتبال چه کار می‌کنید؟

خیلی دوست دارم هر چه زودتر فوتبال‌ها دوباره از سر گرفته شود و با آن سرگرم شویم نمی‌دانم شما چقدر حرف مرا قبول دارید ولی وقتی فوتبال نیست انگاری یک چیزی کم داریم البته این را هم بگویم سلامتی افراد از هر چیز دیگری ارجح‌تر است.

پس با این صحبت‌های شما لیگ باید تعطیل شود؟

منظورم این نبود که لیگ را تعطیل کنیم بلکه می‌گویم باید بعد از اینکه این بیماری به صورت قطعی ریشه‌کن شد دوباره فوتبال را از سر بگیریم می شود لیگ را کمی با تاخیر برگزار کرد. هفته‌های زیادی هم تا پایان بازی‌ها باقی نمانده و این 9 هفته را می‌توان در یک ماه و نیم برگزار کرد. 

خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس را باید قهرمان لیگ معرفی کنند؟

این حرف منطقی نیست در هیچ کجای دنیا در اواسط بازی‌ها یک تیم را قهرمان اعلام نمی‌کنند این همه تیم‌ها از ابتدای بازی‌ها هزینه کرده‌اند خدا را چه دیدید شاید در هفته‌های پایانی اصلا شرایط جدول تغییر کرد. فکر نمی‌کنم خود مسئولان هم چنین پیشنهادی را قبول کنند. 

یعنی معتقدید حتی استقلال هم شانس قهرمانی دارد؟

بله، مگر در نیم فصل اول این همه اختلاف وجود نداشت اما استقلال توانست خودش را حتی به صدر جدول نزدیک کند پس این اتفاق باز هم شدنی است.

حضور سعادتمند را چطور ارزیابی می‌کنید؟

شناخت آنچنانی از وی ندارم اما دیدم در تلویزیون حرف‌های قشنگی می‌زد فقط امیدوارم آنها را در استقلال عملی کند زیرا هواداران در این مدت آنقدر سختی کشیدند که دیگر نمی‌توانند وعده‌ها را تحمل کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز