خبرگزاری کار ایران

قربانی کار عاقلانه‌ای کرد

امیرآبادی:برای استراماچونی هم نیاز بود که یک استقلالی در کادرفنی حضور داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۲۸۲

کاپیتان سابق استقلال می گوید پیشکسوتان همه از استراماچونی حمایت کنند تا بتواند اهدافش را در این تیم پیاده کند.

به گزارش ایلنا،پیشکسوت استقلال می‌گوید در وضعیت فعلی و طول فصل هواداران باید به گفته‌های سرمربی احترام بگذارند. با مهدی امیرآبادی درباره وضعیت فعلی استقلال و بازگشت جواد زرینچه به این تیم گفت و گو کردیم که در ادامه می‌خوانید:

شرایط استقلال را چطور می‌بینید؟

 به عنوان یک عضو کوچک استقلال به استراماچونی خیر مقدم می‌گویم. ما همه باید از او حمایت کنیم. ان‌شاءالله امسال با حمایت پیشکسوتان و هواداران، استقلال به قهرمانی دست پیدا می‌کند. فصل گذشته هم باید قهرمان می‌شدیم ولی بدشانسی و ناداوری‌ها مانع از این اتفاق شد. خوشبختانه استقلال بازیکنان جوان و خوبی را جذب کرده و آن‌ها باید قدر پیراهنی که به تن دارند را بدانند.

هواداران استقبال گرمی از تمرین استقلال با استراماچونی داشتند؟

استراماچونی مربی جوانی است و جوانی او باعث می‌شود به بازیکنان نزدیک تر شود.بهتر است پیشکسوتان یک دل از استراماچونی حمایت کنند تا در آرامش کارش را بکند، سپس درباره عملکردش قضاوت کنیم. موفقیت استقلال برای همه ماست و نباید این را فراموش کرد که نام استقلال از همه ما بزرگتر است.

جواد زرینچه سرپرست استقلال شد نظرتان در این باره چیست؟

آقا جواد یکی از بهترین بازیکنان استقلال هستند که همیشه در خاطر هواداران واقعی این تیم می‌مانند. ایشان بیشتر از 10 سال پیراهن این تیم را برتن داشتند و برای استراماچونی هم نیاز بود که یک استقلالی در کادرفنی حضور داشته باشد. از آقای حاجیلو هم باید تقدیر کرد که این مدت بی منت کنار تیم حضور داشتند.

قبل از زرینچه قرار شد به یکباره پیروز قربانی سرپرست تیم شود؟

او بازیکن باشخصیتی بوده و می‌توانست برای شناخت فضای لیگ ایران و بازیکنان به استراماچونی کمک کند. باشگاه به این بزرگی با این کادر مدیریت که می‌گویند پیگیر کارها هستند چطور چنین رفتاری را انجام می‌دهند. نباید با آبروی یک بازیکن به این بزرگی اینطور بازی شود. قربانی چرا باید آنالیزور یا سرپرست باشد؟ مگر این مسائل را از قبل هماهنگ نمی‌کنند. پست‌های مهم را انتخاب می‌کنند و هر جای خالی که باشد باید قربانی پُر کند؟ این خنده دار است. پیروز سرمربی بوده و مدارک معتبری هم دارد چرا باید آنالیزور باشد؟ در هر صورت فکر می‌کنم کار عاقلانه‌ای کرد.

وضعیت تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان نامشخص است به نظرتان این جای نگرانی ندارد؟

دقیقا. مشکل اصلی استقلال این روزها بحث تمدید قرارداد با بازیکنان است. بازیکنان ملی‌پوش استقلال هنوز قرارداد خودشان را تمدید نکرده‌اند و این بزرگ‌ترین مشکل آبی‌پوشان است. حسینی و وریا در استقلال ماندنی شدند اما چند بازیکن دیگر که اسکلت تیم را تشکیل می‌‌دهند وضعیت نامشخصی دارند. این هر فصل معضل استقلال می‌شود که به جای تمدید قرارداد باید دوباره بازیکن جذب کند و فصل آینده هم دوباره این اتفاق تکرار شود. مسائل مالی عمده‌ترین بروز این مشکلات هستند. بیشتر بازیکنان سعی می‌کنند در تیم‌هایی بازی کنند که دغدغه مالی نداشته باشند.

استراماچونی دیروز در اقدامی دست به اخراج سه بازیکن زد؟

احساس می‌کنم به مسائل انضباطی مربوط باشد. سرمربیان با کلاس بالا بسیار روی مسائل جزئی حساس هستند. قطعا اتفاق گذشت ناپذیری رخ داده که استراماچونی مجبور به چنین رفتاری شده است. هواداران باید بدانند که یک سرمربی صلاح و موفقیت تیم خودش را می‌خواهد و اگر کاری انجام می‌دهد باید به آن احترام بگذارند. به عنوان یک هوادار فصل بی حاشیه و پر از موفقیتی را برای استقلال آرزو می‌کنم. امیدوارم که بهترین‌ها برای استقلال رقم بخورد و در تمامی مراحل موفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز