خبرگزاری کار ایران

اولین آزمون سرمربی جدید برابر ماشین سازی؛

بازگشت ویسی به لیگ نوزدهم با پیکان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۷۲

تیم فوتبال پیکان امروز میهمان ماشین سازی رده نهمی است.

به گزارش ایلنا، در مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پیکان تهران از ساعت 15 امروز  در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز به مصاف ماشین سازی تبریز رده نهمی خواهد رفت. ماشین سازی در حالی پا به این مسابقه خواهد گذاشت که هفته گذشته بازی خارج از خانه مقابل شهرخودرو مشهد را با نتیجه سه بر یک واگذار کرده بود.

تیم پیکان تهران هم با تغییر در کادرفنی پا به این بازی گذاشته است. با جدایی حسین فرکی طی هفته جاری، عبدالله ویسی به عنوان جانشین این سرمربی انتخاب شد و او با معرفی دستیارانش آماده بازی امروز شد.

مسابقه برابر ماشین سازی که طی 5 دیدار گذشته تنها یک برد داشته اولین مسابقه رسمی ویسی در بازگشت به نیمکت تیم پیکان است. ویسی طی لیگ دوازدهم روی نیمکت پیکان حضور یافته بود و اکنون در اولین مسابقه باید برابر تیمی قرار بگیرد که در نیم فصل از تیم تحت هدایت حسین فرکی با نتیجه 6 بر دو شکت خورده بود.

بازی خارج از خانه برای پیکان و ویسی جهت ارتقای رتبه این تیم اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که تیم تهرانی طی 9 دیدار گذشته به برتری دست پیدا نکرده است و در کنار 8 شکست به تساوی مقابل استقلال تهران دست یافته بود. آخرین پیروزی پیکان به هفته دهم برمی‌گردد که آنها با نتیجه یک بر صفر برابر سایپا به برتری رسیده بودند.

عبدالله ویسی با شاهین شهرداری بوشهر وارد لیگ نوزدهم شده بود و با توجه به شرایط مالی این تیم پس از 10 هفته این تیم را ترک کرد. او طی 10 مسابقه به همراه تیمی که صعودش را به لیگ برتر قطعی کرده بود به 2 پیروزی، 4 تساوی و 4 شکست رسیده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز