خبرگزاری کار ایران

بایرامی: امیدوارم بدشانسی گل گهر هرچه زودتر تمام شود/ سه امتیاز بازی با تراکتور را در خانه می‌خواهیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۷۱

مهاجم گل‌گهر سیرجان معتقد است که این تیم می‌تواند در ادامه نتایج بهتری کسب کند و به جایگاه واقعی‌خود دست پیدا کند.

مهرداد بایرامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی مقابل پارس جنوبی اظهار داشت: متاسفانه در این بازی باز هم به حقمان نرسیدیم و در مسابقه‌ای که می‌توانستیم برنده باشیم و سه امتیاز را بگیریم تنها یک امتیاز گرفتیم. در این بازی یک گل ما آفساید اعلام شد که به نظرم مشکلی نداشت و از سوی دیگر روی یک اشتباه گل خوردیم. زحمت زیادی می‌کشیم و امیدوارم در ادامه بتوانیم به حق‌مان برسیم.

وی در مورد اعتراضات نیمکت‌گل‌گهر به مثل داوری گفت: به هرحال اشتباهات داوری جزو ذات فوتبال است اما این که ما این همه اسیر این مشکلات می‌شویم واقعا جزو بدشانسی ما به حساب می‌آید. در این بازی هم این اتفاق افتاد و در مسابقه‌ای که حق مان برد بود در نهایت یک امتیاز گرفتیم.

مهاجم تیم گل‌گهرسیرجان در واکنش به اینکه این تیم هنوز نتوانسته از قعر جدول جدا شود گفت: کار در نیم فصل دوم سخت است اما ما تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم امتیازات لازم را بگیریم تا ثابت کنیم جایگاه گل‌گهر این جای جدول نیست که الان در آن قرار دارد.

بایرامی در پاسخ به اینکه فکر می‌کند گل گهر در لیگ برتر ماندنی است گفت: شک نکنید و هنوز بازی‌های زیادی مانده که بالاخره ما می‌توانیم جایگاه خودمان را در جدول به دست بیاوریم. مطمئن باشید در بازی‌های آینده روند تفاوت خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه مجید جلالی مربی با تجربه‌ای است و انتظار می‌رود با حضور او در نهایت شرایط بقای گل‌گهر فراهم شود گفت: دقیقا همین طور است و ما بازیکنان هم مثل آقامجید به این مساله ایمان داریم. ما هم مثل کادرفنی که شبانه روز در تلاش هستند کار را با قدرت ادامه می‌دهیم تا بتوانیم هواداران گل‌گهر را خوشحال کنیم. تنها به نظرم باید منتظر باشیم این بدشانسی دست از سر گل گهر بردارد تا بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

مهاجم گل‌گهرسیرجان در مورد بازی بعد تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: تمام بازی‌های نیم فصل دوم سخت است و قطعا یکی از این بازی‌های سخت تقابل ما با تراکتور است که نشان داده یکی از تیم‌های خوب لیگ است. بازیکنان با کیفیتی دارد که برای بازی با آنها باید از تمام توان خودمان بهره ببریم. به هرحال این بازی خانگی گل‌گهر است و نمی‌خواهیم سه امتیاز را راحت به تراکتور تعارف کنیم. ما در همه بازی‌ها برای برد به میدان می‌رویم و شک نکنید در مسابقه بعدی هم جز این تفکر پا به زمین نخواهیم گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز