خبرگزاری کار ایران

به دلیل عدم پرداخت مطالبات کارفرما؛

کارگران «تدبیر نیرو» در ۸ ماه گذشته مزد نگرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۱۹

چکیده: «کارگران تدبیر نیرو از مهر ماه گذشته تاکنون بابت مزد و بیمه طلبکار هستند/ گفته می شود که کارفرما به دلیل عدم وصول مطالبات خود موفق به پرداخت حقوق کارگران نشده است».

بیش ازهشت ماه از حقوق ۸۰ کارگر شرکت مهندسی مشاور «تدبیر نیرو» از سوی کارفرما به تعویق افتاده است.

یکی از کارگران شرکت مهندسی مشاور تدبیر نیرو اعلام کرد: کارفرمای این شرکت که تحت نظارت شرکت برق تهران فعالیت می‌کند بیش از ۸ ماه است در پرداخت حقوق ۸۰ کارگر متخصص خود کوتاهی کرده و اهمیتی به این موضوع نمی‌دهد.

او که خواست نامش فاش نشود به ایلنا گفت: سوابق کارکارگران این مجموعه از سه سال تا ۲۸ است که از پاییز سال ۹۱ هیچ مبلغی از سوی کارفرمای به حسابشان واریز نشده است.


وی بابیان اینکه میزان بدهی شرکت تدبیر نیرو به سازمان تامین اجتماعی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان است، افزودند: تاکنون کارفرما چندبار در خصوص پرداخت مطالبات وعده‌هایی را داده است که هیچ کدام محقق نشده است.

وی در خاتمه با اشاره به پیگیری‌هایی که خود و همکارانش برای وصول مطالبات خود انجام داه‌اند، تصریح کرد: تاکنون پیگیری‌های انجام شده بی‌نتیجه بوده است.

تشكیل جلساتی برای پی‌گیری حقوق كارگران

درهمین رابطه یکی از مسئولان اداری شرکت مهندسی مشاور تدبیر نیرو در خصوص ادعای كارگران،  بابیان اینکه مدیرعامل شرکت به دلیل داشتن مسولیت‌های دیگر در شرکت حضور ندارد، افزود: در رابطه با وضعیت کارکنان شرکت، روز گذشته با مدیرعامل جلسه‌ای داشتیم که قرار است ادامه این جلسه عصر امروز برگزار شود. 

وی ابراز امیدواری کرد که حداقل جلسه امروز با خبر‌های خوشی برای کارکنان به پایان برسد.

به گفته این مقام مسئول شرکت تدبیر نیرو در سراسر کشور برای پروژه‌های مختلف فعالیت‌های دارد اما به دلیل شرایط اقتصادی، موفق به وصول مطالبات خود نشده است.

وی افزود: به عنوان مثال بابت پروژه‌های انجام شده از شرکت برق تهران مبلغ قابل توجهی طلبکار هستیم که تاکنون این مبلغ پرداخت نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز