خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بوشهر مطرح کرد:

تخت‌های بیمارستانی جوابگوی جمعیت استان نیست

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۱۷۸

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست و باید درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان به تخت‌های مناسب و استاندارد تجهیز شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله صفایی بوشهری در دیدار مدیران و مسئولان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه در حال حاضر حوزه درمان یک حوزه استراتژیک و راهبردی در کشور است، افزود: اگر این حوزه در گذشته یک حوزه ثانویه بود الان و با شرایط حساس کنونی، به یکی از پدیده مهم در جامعه تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که امراض و بیماری‌ها به عنوان یک پدیده عادی در جامعه تبدیل شده و بیماری‌های زیادی فراگیر شده، درمان در متن زندگی مردم قرار گرفته و به همین خاطر باید در رابطه با این حوزه مهم نهاد‌های پیشگیری بسیار فعال باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه الان بخش زیادی از هزینه‌های خانوار‌ها صرف درمان می‌شود تاکید کرد: باید بیماری‌های شایع در استان و کشور شناسایی و با ترسیم یک شبکه از نهاد‌های مرتبط، بر روی مقوله پیشگیری فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر گفت: استان بوشهر یک استان بین‌المللی است و باید حوزه زیرساخت‌های پزشکی نیز دارای بهترین و استانداردترین درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در حوزه بین‌المللی باشد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه هم اکنون تخت‌های بیمارستانی در استان بوشهر جوابگوی جمعیت استان نیست و کم هستند، تصریح کرد: در این رابطه باید یک سند چشم‌انداز تنظیم شود و طی آن درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان با تخت‌های مناسب و استاندارد‌های بروز گسترش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز