خبرگزاری کار ایران

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان:

برای تربیت تولیدکنندگان آینده باید دانشجویان را به تجارت تشویق کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۳۸

اتاق بازرگانی با برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های مکانی موجود، باید جوانان را با تجارت و تولید آشنا سازد.

ایلنا: عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان خواستار برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی برای دانشجویان و دانش آموزان بویژه در تابستان شد و گفت: برای تربیت بازرگانان و تولید کنندگان آینده باید دانشجویان و دانش آموزان را به سمت کارآفرینی و تجارت تشویق کنیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدرضا رجالی در سومین جلسه کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق اصفهان، نقش اتاق بازرگانی در ایجاد شرایطی برای جذب جوانان به عرصه تولید و تجارت را مهم و اثرگذار دانست و افزود: اتاق با برگزاری دوره‌های آموزشی و استفاده از ظرفیت‌های مکانی موجود، باید جوانان را با تجارت و تولید آشنا سازد.

وی ارایه برنامه منسجم آموزشی از سوی اتاق برای اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان را مهم و ضروری دانست.

همچنین رئیس کمیسیون آموزش و پژوهش‌های اقتصادی اتاق بازرگانی اصفهان در این جلسه تاکید کرد: آموزش اثربخش منجر به توسعه کمی و کیفی واحدهای تولیدی می‌شود، اما بدون ارزیابی اثربخشی آموزش در واحدهای تولیدی نمی‌توان بهره‌وری را افزایش داد و مدیران این واحدها در ابتدا باید اثربخشی برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان خود را اندازه‌گیری کنند.

مرتضی بیشه خواستار ارایه یک مدل آموزشی از سوی یک واحد موفق تولیدی در بخش آموزش شد و گفت: انتقال تجربه واحدهای موفق صنعتی در بخش آموزش می‌تواند انگیزه سایر مدیران واحدها را برای توجه به موضوع آموزش تقویت کند.

عضو هیات نمایندگان اتاق اصفهان برگزاری همایش‌های هفتگی را برای مخاطبین اثرگذار دانست و گفت: حضور دانشجویان، اساتید و فعالان اقتصادی باعث ارتقا سطح این همایش‌های آموزشی شده است.

وی تشکیل باشگاه یا مرکز آموزش اتاق اصفهان را ضروری اعلام کرد و گفت: تهیه کارت عضویت برای دانشجویان، اساتید و فعالان اقتصادی می‌تواند برنامه‌های آموزشی را هدفمندتر سازد.

بیشه از تدوین سند راهبردی کمیسیون آموزش اتاق ایران خبر داد و گفت: کمیسیون نوپای آموزش در اتاق ایران و شهرستان‌ها به دنبال تنظیم سند راهبردی برای مشخص شدن مسیر فعالیت اتاق‌ها در بخش آموزش به اعضا و فعالان اقتصادی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز