خبرگزاری کار ایران

تشکر سنایی و یونسی از شرکت‌کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم «عارفه سنایی»

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۰۰۷

مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات در دوران اصلاحات ، با انتشار پیامی ، از همه کسانی که در مراسم خاکسپاری و ترحیم "عارفه سنایی" شرکت و با آنها ابراز همدردی نمودند ، تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، در متن این پیام آمده است: دست طبیعت، بهار زندگی جوان عزیزمان را به خزان تبدیل کرد و در این هنگامه تلخ، همه ما را در ماتم و سوگی جانکاه فرو برد. این اندوه جز با توکل بر خدای متعال و همدلی و همدردی دوستان و سروران که در این مصیبت ما را تنها نگذاشتند و محبت خود را نثار بازماندگان نمودند ، تسلی نمی یافت.

  با نهایت ادب و احترام، لازم است از اقشار و اصناف مختلف مردم، مقامات لشگری و کشوری، علما و روحانیون، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، معاون دفتر مقام معظم رهبری، وزیر ، مدیران و کارکنان محترم وزارت امور خارجه، رئیس و نمایندگان مجلس شورا، معاونین وزارتخانه ها و رؤسای سازمانها، همکاران  سفارت ایران در مسکو ، مسئولین قوه قضاییه ، نخبگان و نمایندگان اقوام، اهل سنت و پیروان ادیان توحیدی، فعالین سیاسی، اهالی محترم فرهنگ و هنر ، رؤسای دانشگاهها ، آشنایان و اقوام و همچنین مردم شریف نهاوند و همه عزیزانی که با حضور آرامبخش خود در مراسم خاکسپاری و ترحیم شرکت کردند و یا با پیام تسلیت و ارسال گل و تابلوی تسلیت با ما همدردی نمودند و موجب تسلی خاطر بازماندگان را فراهم کردند، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز