خبرگزاری کار ایران

برد تیم ایران‌مقابل ترکمنستان در اولین دیدار

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۸۲

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه، ترکمنستان راشکست داد.

به گزارش ایلنا از ارومیه، تیم ملی فوتسال در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی قهرمانی مردان آسیا در ارومیه به برتری دست یافت.

در این مسابقه که در حضور تعداد زیادی تماشاگر حاصر در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، تیم ایران با نتیجه 4 بر صفر ترکمنستان را شکست داد.

در این دیدار، اصغر حسن زاده, مهدی جاوی، مهدی کریمی و مدافع ترکمنستان گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

تیم ملی فردا استراحت خواهد داشت و روز جمعه با تیم ملی جمهوری قرقیز روبرو خواهدشد.

در پایان بازی سرمربی هر دو تیم در نشست خبری حضور یافتند

سیدمحمد ناظم‌الشریعه پس از برد چهار بر صفر مقابل ترکمنستان در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از برد تیم ایران اظهار کرد: خوشحال هستم که در شهر والیبالی ارومیه، فوتسال نیز جا باز کرده و علاقه‌مندان مخصوص خود را یافته است.

وی تصریح کرد: تیم حریف در این بازی به صورت چند لایه دفاع کرد اما ایران با بازی هجومی توانست چهار گل را به ثمر رساند.

سرمربی تیم فوتسال ایران با اشاره به جوان‌گرایی در تیم ملی ایران افزود: برای بازی‌های جام جهانی با ترکیب منسجم‌تر شرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: برای بازی‌های بین المللی آینده، بازیکنان ایرانی کار دفاع را یاد گرفته و همین امر کمک می‌کند که در رقابت‌های آینده به راحتی شرکت کنند.

ناظم‌الشریعه با اشاره به شناخت از تیم ترکمنستان افزود: بازی‌های این تیم را از سال ۲۱۰۷ زیرنظر داشته و به همین خاطر در بحث دفاعی کار شد.

وی تاکید کرد: بی‌شک نه تنها ترکمنستان بلکه سایر تیم‌ها نیز در مرحله نهایی حرفهای بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی تیم فوتسال ایران گفت: عدم هماهنگی تیمی در نیمه دوم شرایط را بر تیم ایران دشوار کرد به لحاط استفاده از بازیکنان جوان و تمرین دو جلسه ای قبل باریها در این مسابقات شرکت کرده بودیم و این عدم هماهنگی در ادامه بازی کمتر به جشم‌میخورد.

روبرت گردوویچ با اشاره به سطح بالای فوتسال ایران گفت: نتیجه خوبی رقم خورد باید بگویم با این نتیجه من از تیم‌خود مایوس شدم

وی افزود: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادم ولی در نیمه دوم برخی بازیکنان عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نشان دادند در حد تیم ملی نیستند و به همین دلیل در لحظاتی از بازی عصبی شده و دست به تغییراتی در تیم زدم.

سرمربی ترکمنستان بیان کرد: در نیمه دوم و بعد از عملکرد ضعیف تیممان، تیم ملی ایران بازیکنان اصلی اش را بیرون کشید و به جوانان میدان داد و این اتفاق ضربه بدی به تیم من بود جرا که تیم ایران با جوانان هم خوش درخشید

گردوویچ افزود: برای بازی بعد با تمام توان به میدان خواهیم آمد تا بتوانیم برنده بازی شده و با روحیه ای مناسب مسابقات را به پایان برسانیم.

وی در مورد بازیکنان تیمش برای مرحله نهایی گفت: برخی بازیکنان در حد و اندازه تیم ملی نیستند و مجبور هستم برای مرحله پایانی 30 درصد تیم را تغییر دهم و در این میان از 2 بازیکن سابقا فوتبالیست که سابقه حضور در تیم فوتسال ارتش ترکمنستان را دارند دعوت کنم.

وی یکی از مشکلات فوتسال ترکمنستان را علاقه مردم این کشور به فوتبال بیان‌کرد و افزود:همین امر باعث شده که ما امکان انتخاب زیادی نداشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز