خبرگزاری کار ایران

واکنش سیدمسعود اطیابی به اکران «خانه پدری»

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۸۴

سیدمسعود اطیابی درباره اکران فیلم خانه پدری گفت: خوشحال می‌شوم از اینکه همه فیلم‌های سینمایی که مجوز می‌گیرند، اکران شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمسعود اطیابی (تهیه‌کننده سینما) درباره اکران فیلم خانه پدری گفت: خوشحال می‌شوم از اینکه همه فیلم‌های سینمایی که مجوز می‌گیرند، اکران شوند. شاید برخی فیلم‌ها را طیفی از جامعه دوست نداشته باشند و به نوعی تصویر خشونت برای آنها قابل قبول نباشد اما فیلمساز قطعا این موضوعات را درک می‌کند و در پی رفع آن برمی‌آید.

وی ادامه داد: بهترین کار این است که وقتی مجوزی برای فیلمی صادر می‌شود مسئول مربوطه پای حرف خود باشد که خوشبختانه امروز برای فیلم «خانه پدری» این اتفاق افتاد.

این تهیه‌کننده سینما همچنین گفت: شاید گروهی فیلمی را دوست نداشته باشند در این صورت می‌توانند آن فیلم را نقد کنند و تنها به اظهارنظر طیف خاصی فیلمی را از پرده سینما پایین نکشند و بهتر است دوستان نقدپذیر باشند.

اطیابی خاطرنشان کرد: نه تنها در سینما اساسا مدیریت کشور نباید نسبت به فعالیت‌ها منتقد باشد و باعث تصمیم‌گیری‌های اشتباه شود و دولت گول فرایند تصمیم‌سازی زورکی را نخورد.

وی ادامه داد: باید همه فیلم‌ها به نمایش درآیند و منتقدین آن را تحلیل کنند تا این تحلیل‌ها به بهتر دیده شدن فیلم توسط مخاطب کمک کند.

اطیابی با بیان اینکه ممیزی حق مردم است، بیان کرد: ممیزی باید اصولی باشد و جنبه بازدارنده برای فیلم‌ها نداشته باشد. باید قبول کنیم که برخی ممیزی‌ها به نفع مخاطب سینما خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز