خبرگزاری کار ایران

دیدار پدرسون و المعلم با محوریت برنامه کاری کمیته قانون اساسی

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۸۳۵

فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه امروز- چهارشنبه- با وزیر امور خارجه این کشور در دمشق درباره کمیته قانون اساسی سوریه و جدول کاری آن گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه الوطن سوریه، «گیر پدرسون»، فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه با «ولید المعلم»، وزیر امور خارجه این کشور دیدار و درباره موضوع کمیته قانون اساسی و جدول کاری آن گفت‌وگو کردند.

این روزنامه نوشت: «در این دیدار که صبح امروز- چهارشنبه- برگزار شد، جزئیات آغاز به کار کمیته قانون اساسی و جدول کاری آن و ساز و کارهای مورد نظر برای هماهنگی نشست‌های این کمیته مورد بحث و بررسی قرار گرفت». 

خبرگزاری سانا نیز گزارش داد که پدرسون و المعلم در این دیدار بر هماهنگی مستمر برای تضمین موفقیت عملکرد کمیته و عبور از موانع احتمالی تأکید کردند. 

دو طرف همچنین بر مالکیت سوریه بر عملکرد کمیته مذکور و رهبری آن توسط خود سوری‌ها بدون مداخله بیگانگان تأکید کردند. 

پدرسون و المعلم تحولات اخیر در شمال شرق سوریه و تأثیرهای احتمالی آن بر عملکرد کمیته قانون اساسی و عملیات سیاسی این کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

پدرسون با اعلام آمادگی برای انجام وظایف خود بر اساس قوانین کمیته قانون اساسی درباره نتایج دیدارها و تماس‌های صورت گرفته در گذشته پیشنهاداتی را به المعلم ارائه داد. 

فرستاده ویژه سازمان ملل خواستار توقف فوری اعمال خصمانه و دوری کردن از اعمالی شد که جان شهروندان سوری و حاکمیت این کشور و وحدت آن را به خطر می‌اندازد. 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز