خبرگزاری کار ایران

اختصاص بیش از ۷۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۱۳۵

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: دولت در شرایط نامناسب اقتصادی ،بیش از ۷۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، مسعود تجریشی صبح امروز-سه‌شنبه 23مهرماه - در سلسله نشست‌های تخصصی نقد و بررسی عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ارومیه برگزار شد با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه گفت: در زمان حاضر مساحت دریاچه ارومیه حدود ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر مربع است، که نسبت به زمان مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۱۰۲ کیلومتر مربع افزایش را نشان می‌دهد.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه با اشاره به آخرین تراز آبی پایش شده افزود: طبق آخرین پایش‌ها تراز آبی نگین فیروزه‌ای آذربایجان  به یک‌هزار و ۲۷۱ متر و ۲۶ سانتی‌متر رسیده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته ۱.۱ سانتی‌متر افزایش دارد.

وی گفت: دولت در شرایط نامناسب اقتصادی، بیش از ۷۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده است.

مدیر دفتر برنامه‌ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ادامه داد: هفته گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌ها و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای مقابله با ریزگرد‌ها تخصیص داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز