خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس مطرح کرد:

دولت تمام توان خود را برای کاستن از فشارهای اقتصادی و اجتماعی بکار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۳۶۲

نماینده عالی دولت با بیان اینکه به رغم تلاش ها و اقدامات انجام شده مشکلات و تنگناهایی در کشور وجود دارد و مردم تحت فشارهایی در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی هستند، عنوان کرد: دولت نهایت تلاش خود را به منظور کاستن از این فشارها و رفع مشکلات به کار گرفته است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس عنایت الله رحیمی که روز گذشته همراه با حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهرستان مرودشت سفر کرده بود در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده این اقدامات را نتیجه زحمات همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی دانست.

وی با یادآوری اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در سطح ملی و استانی انجام شده، اظهار کرد: کشور در حال حاضر با جنگی تمام عیار رو به رو است که بی‌تردید با مقاومت مردم شریف ایران، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از این گردنه تاریخ نیز عبور خواهد کرد.

استاندار فارس‌بیان کرد: مردم فهیم و اندیشمند و متمدن مرودشت نیز به خوبی می‌دانند که کوچکترین اقدامات عمرانی با بیشترین زحمات به ثمر می رسد.

وی گفت: به رغم اینکه دولت در تامین اعتبار پروژه های عمرانی و توسعه اقتصادی اقدامات مبتکرانه ای انجام داده فراز و نشیب هایی در این مسیر وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز