خبرگزاری کار ایران

بادران - آلومینیوم؛ جدال مدعیان صعود در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۳۳۰

در هفته هشتم لیگ آزادگان و در نبرد دو تیم مدعی، بادران پذیرای آلومینیوم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، بادران تهران که در این فصل نیز مطابق معمول در زمره‌ی تیم های مدعی قرار دارد، هفته قبل قشقایی را در شیراز شکست داد تا با روحیه‌ای عالی مهیای نبرد غول های لیگ آزادگان در هفته هشتم این رقابت ها شود.

بادران در سه دیدار اخیر به دو تساوی و یک پیروزی رسیده و موفق شده یک کلین شیت را نیز به ثبت برساند. شاگردان کاظمی تا هفته هفتم چهار پیروزی، سه تساوی و پانزده امتیاز کسب کرده و در صدر جدول لیگ قرار گرفته اند.

آلومینیوم نیز پس از شکست دور از انتظار هفته قبل در بازی خانگی برابر نیروی زمینی، در این هفته با تمام توان جهت جبران آن باخت و سربلندی در نبرد دو مدعی لیگ آزادگان تلاش خواهد کرد. آلومینیوم در سه دیدار قبل خود به یک برد، یک مساوی و یک باخت رسیده و روندی سینوسی داشته است.

شاگردان فکری در مجموع هفت دیداری که تاکنون به انجام رسانده اند، سه پیروزی، سه تساوی و یک باخت را در کارنامه ثبت کرده و در جایگاه هفتم جدول رده بندی قرار گرفته اند.

ایرالکو برای دور نشدن بیشتر از صدر و حفظ و کمتر کردن فاصله با رقبا، به کسب امتیاز و یا حتی پیروزی در این دیدار نیاز مبرم دارد و باید دید می تواند در جهت تحقق این امر مهم و دشوار موفق باشد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز