خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری رشت خبر داد:

کاهش قابل توجه تلفات جاده ای در سطح شهرستان رشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۲۳

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رشت گفت: باتوجه به برگزاری کلاس‌های آموزشی و در اختیار گذاشتن کلاه ایمنی از سوی پلیس به شهروندان شهرستان رشت میزان قابل توجهی از تلفات جاده ای کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت به ریاست محمد علی ویشکایی معاون عمرانی  فرماندار و سایر اعضا به منظور بررسی مسائل و مشکلات ترافیکی سطح شهر و هم اندیشی در خصوص حل مسائل در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان رشت در این جلسه بر لزوم مدیرت حمل ونقل عمومی و تاکسیرانی تاکید کرد و گفت: ساماندهی تاکسی‌ها ضروری و انتظار است با همفکری و هم اندیشی بین ادارات و با استفاده از شیوه های مدیریتی مدرن معضلات ترافیکی به حداقل برسد.

ویشگاهی افزود : داشتن شهری منظم حق شهروندان است و اگر بخواهیم به حد مطلوبی در این راستا دست یابیم نیازمند اعمال قانون و رفتار مدنی هستیم.

وی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته از سوی پلیس راهور گفت : باتوجه به برگزاری کلاس های آموزشی و در اختیار گذاشتن کلاه ایمنی از سوی پلیس به شهروندان شهرستان رشت میزان قابل توجهی از تلفات جاده ای کمتر شده است.

 معاون عمرانی فرماندار در این جلسه به بررسی مصوبات قبلی و تشریح برنامه های این جلسه پرداخت و نیز سایر اعضاء حاضری در جلسه گزارشی از عملکرد و به بیان نکته نظرات خود پرداختند. 

همچنین در پایان جلسه به مناسبت هفته نیروی انتظامی از فرماندهان پلیس راهور شهرستان تجلیل صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز