خبرگزاری کار ایران

نخستین حضور کیم جونگ‌اون در انظار عمومی پس از ۴ هفته

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۷۰۶

رهبر کره شمالی از یک مزرعه نظامی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، «کیم جونگ‌اون»، رهبر کره شمالی، از یک مزرعه نظامی بازدید کرد. این خبر را خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز -‌چهارشنبه- گزارش کرد. این نخستین حضور کیم در انظار عمومی پس از شکست مذاکرات هسته‌ای با آمریکا است. 

هدف این مزرعه که تحت فرماندهی واحد ۸۱۰ ارتش کره شمالی فعالیت می‌کند، محقق کردن تعهدات کیم برای پایان دادن به مشکل مواد غذایی در این کشور است. خبرگزاری رسمی کره‌شمالی تاریخ دقیق این دیدار را اعلام نکرد، اما معمولا این گزارش‌ها یک روز پس از روی دادن بازدید اعلام می‌شود. این نخستین حضور کیم در انظار عمومی پس از چهار هفته است. 

کیم طی این بازدید گفت: «تنها چیزی که می‌توانیم به آن تکیه کنیم، قدرت علم و فناوری است». وی همچنین تاکید کرد که تربیت دانشمندان و تکنسین‌ها وحراست از آنها از اهمیت بسیاری برخوردار است. 

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: «کیم جونگ‌اون از تمام واحدهای حوزه‌های گوناگون خواست تا در جهت اولویت‌دهی به علم و فناوری قدم بردارند و وظیفه‌شان را رسمی اجتماعی تلقی کرده و در زمینه علم و فناوری اهتمام تام داشته باشند».

وی همچنین «بر نیاز به بخش تحقیقات علمی و کشاورزی برای مطالعه در زمینه روش‌های افزایش تولید در مناطق کوهستانی و خُرد تاکید کرد تا تضمین علمی‌فناوری برای رسیدن به اهداف تولید غلات فراهم شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز