خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس خبرداد:

بازگشت 272 مترمربع اراضی ملی فارس به بیت المال طی دو ماه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۰۷

فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: با تلاش مامورین یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس 174هزار و 872 مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش 251 میلیارد ریال در مردادماه 98 و همچنین97 هزار و316 متر مربع به ارزش 73 میلیارد ریال نیز در شهریورماه 98 در سطح استان فارس رفع تصرف و به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، سرهنگ حسین مهدوی نژاد فرمانده یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی فارس گفت: این اراضی توسط مامورین یگان حفاظت از دست سودجویان و زمین خواران بازپس گرفته و به بیت المال بازگردانده شد.

سرهنگ مهدوی خاطرنشان کرد: یگان حفاظت بدون اغماض با سودجویان و متعرضین به اراضی ملی و دولتی به صورت جدی و قانونی برخورد می کند .

وی گفت: برخورد نقش ارزنده و سازنده مردم در امر پیشگیری و جلوگیری از تصرفات بسیار مهم و ارزنده است و از همه شهروندان محترم استان درخواست می‌شود به محض مشاهده و اطلاع از هرگونه تصرفات غیرقانونی و ساخت و سازهای غیر مجاز و تعرضات به اراضی ملی و دولتی با شماره تلفن 07136490717 یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان فارس تماس حاصل و اطلاع‌رسانی کنند.

سرهنگ حسین مهدوی نژاد تصریح کرد: مردم عزیز استان فارس چنانچه قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند ابتدا استعلامات لازم را در این خصوص از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان به عمل آورده و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز