خبرگزاری کار ایران

پیونگ‌یانگ عنوان کرد:

تنها تا پایان سال جاری میلادی برای تغییر مسیر از سوی آمریکا صبر می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۸۶

کره شمالی اعلام کرد که امکان ندارد آمریکا بتواند طی دو هفته برنامه‌های جایگزینی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای پیدا کند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، کره شمالی امروز -‌یکشنبه- اعلام کرد که امکان ندارد آمریکا بتواند طی دو هفته برنامه‌های جایگزینی برای ادامه مذاکرات هسته‌ای پیدا کند. این در حالی است که مذاکرات روز گذشته میان دو کشور در سوئد نیمه‌کار به پایان رسید. 

وزارت خارجه پس از شکست مذاکرات روز گذشته اعلام کرد که به دعوت سوئد قرار است دو هفته دیگر برای گفت‌وگوهای بیشتر با پیونگ‌یانگ به این کشور بازگردد. از سوی دیگر، کره شمالی اعلام کرد که توپ اکنون در زمین واشنگتن است و هشدار داد که این کشور تنها تا پایان سال جاری میلادی برای تغییر مسیر از سوی آمریکا صبر می‌کند. 

خبرگزاری رسمی کره شمالی به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه این کشور اعلام کرد: «علاقه‌ای نداریم بار دیگر در چنین مذاکرات ناخوشایندی، مانند دور پیشین، شرکت کنیم، مگر آن‌که آمریکا قدم‌هایی عینی در راستای عقب کشیدن از سیاست خصمانه‌اش در قبال کره شمالی بردارد».

در ادامه پیونگ‌یانگ اعلام کرد که ممکن نیست واشنگتن بتواند تا دو هفته دیگر پیشنهادهایی عملی روی میز مذاکره بگذارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز