خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره بیمارستان سرطان جنوب کشور خبر داد؛

تامین یک پنجم هزینه ساخت بیمارستان سرطان جنوب توسط خیرین

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۸۵

رئیس هیات مدیره بیمارستان سرطان جنوب کشور اعلام کرد: براساس برآوردهای انجام شده، ٦٠٠ میلیارد تومان برای ساخت و بهره‌برداری این بیمارستان مورد نیاز است که تاکنون یک پنجم این اعتبار ،به میزان٥٠ میلیارد تومان با مشارکت نیکوکاران از سوی خیرین جمع‌آوری و هزینه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمد هادی  ایمانیه در جمع خبرنگاران  با اشاره به مجاورت مرکز سرطان جنوب کشور با بیمارستان پیوند اعضا گفت: اگرچه در سال‌های دور، متوسط عمر افراد ٣٠ تا ٣٥ سال بوده اما امروزه با اقدامات پیشگیرانه و درمانی متوسط طول عمر به ٧٠ تا ٨٠ سال افزایش یافته  که به همین نسبت شانس ابتلا به بیماری سرطان نیز افزایش یافته است.

وی افزود: ساخت یک مرکز فوق تخصصی سرطان در استان فارس به عنوان یک نیاز احساس می‌شد و در این راستا با حمایت‌های مرحوم آیت‌الله ایمانی؛ نماینده سابق ولی‌فقیه در فارس، فرمانده سابق سپاه فجر و مدیرکل اوقاف و امور خیریه وقت فارس برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور در شیراز تصمیم گیری شد.

رئیس هیات مدیره بیمارستان سرطان جنوب کشور همچنین اعلام کرد در آینده‌ای نزدیک با حمایت سپاه فجر فارس خاکبرداری فاز دوم این  بیمارستان به صورت عام المنفعه انجام می شود.

ایمانیه هزینه هر تخت از این بیمارستان بدون تجهیزات را ٦٠٠ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای این بیمارستان هزار تخت‌خوابی، ٦٠٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین این میزان شاهد بهره‌برداری کامل از این مرکز تا سه سال آینده هستیم.

وی خواستار حمایت شهرداری و شورای شهر شیراز در ساخت این بیماستان شد و گفت: قرار است تا ساخت کامل این بیمارستان با همکاری اوقاف و دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل مجتمع درمانی پژوهشی ابوعلی سینا واقع در صدرا محل درمان و نگهداری بیماران سرطانی راه‌اندازی شود که تحقق این مهم در گرو کمک شهرداری شیراز خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز