خبرگزاری کار ایران

تحقق یک وعده چندین ساله؛

آزاد راه تبریز - سهند تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌ رسد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۳۰۵

استاندار آذربایجان‌ شرقی ضمن بازدید از دو پروژه مهم حوزه راهسازی در استان، گفت: آزاد راه تبریز- سهند از مهم‌ترین و اولویت‌دارترین پروژه‌های استان است و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز به همراه  پزشکیان، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه بازدید کرد.

وی ابتدا در کارگاه اصلی پروژه آزادراه تبریز-سهند حضور یافت و پس از بازدید از بخش‌های مختلف این آزادراه، در نشستی با حضور مدیران اجرایی و پیمانکاران پروژه بر تسریع در اتمام عملیات اجرایی آن تاکید کرد.
پورمحمدی با بیان اینکه بهره‌برداری از این آزادراه یکی از مطالبه های اصلی ساکنان شهر جدید سهند است، خاطرنشان کرد: این آزاد راه نقش بسیار موثری در کاهش مدت زمان سفر و دسترسی شهرهای منطقه به مرکز استان خواهد داشت.

پایان  عملیات نصب پل اندیشه تا پایان آبان ماه سال جاری از مصوبات این جلسه بود.
همچنین پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال از محل سهم شرکت‌ شهرهای جدید به پیمانکار تا یک هفته آتی، دیگر مصوبه مهم این جلسه بود.

پورمحمدی در ادامه از عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن بستان‌آباد نیز بازدید و بر پایان عملیات ساخت و تجهیز این ایستگاه در مدت زمان یک ماهه تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز