خبرگزاری کار ایران

از ایتالیا تا گیلان؛ با شکم‌گردی به مناطق مختلف دنیا سفر کنید

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۷۵

تنوع و گستردگی ذائقه شهروندان باعث شده است تا رستوران‌های متعددی در تهران بوجود آیند که هرکدام، با ادویه و عطرهای گوناگون غذاهایشان، شما را به سرزمین‌هایی می‌برند که حتی آن‌ها را ندیده‌اید.

زندگی در تهران یعنی دانستن این نکته که وقت طلاست! زمان در پایتخت انگار از ۲۴ ساعت کمتر است و برای رسیدن به جاهای مختلفش، زمان زیادی را باید در شلوغی ماند. بخاطر همین شلوغی، تفریح در این شهر بزرگ شکل متفاوت‌تری نسبت به دیگر شهرهای ایران دارد. یکی از تفریحات پرطرفدار در تهران، رستوران‌گردی است. تنوع و گستردگی ذائقه شهروندان باعث شده است تا رستوران‌های متعددی در تهران بوجود آیند که هرکدام، با ادویه و عطرهای گوناگون غذاهایشان، شما را به سرزمین‌هایی می‌برند که حتی آن‌ها را ندیده‌اید.

رستوران‌های تهران

شب‌های تعطیل در تهران، بهترین زمان برای دیدن میزان محبوبیتِ تفریحِ شکم‌گردی در این شهر است؛ کافی‌ست شب‌ها سری به خیابان‌ها بزنیم، آن‌وقت حجم زیادی ماشین و پیاده را می‌بینیم که در صف‌های رستوران‌های تهران منتظرند تا نوبتشان شود و غذای مورد علاقه‌شان را میل کنند. در این میان، مجموعه‌های تفریحی بزرگی که در سال‌های اخیر ساخته‌شده‌اند، امکان خرید و شکم‌گردی را با هم فراهم می‌کنند. در ادامه، با رستوران‌هایِ دو مجموعه مهم تفریحی تهران، که به شما امکان امتحان کردن طعم‌های آشنا و غریب را می‌دهند، آشنا شوید.

رستوران‌های بام لند

از ایتالیا تا گیلان؛ با شکم‌گردی به مناطق مختلف دنیا سفر کنید

یکی از بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه‌هایی که در آن می‌توان از هرچیزی سراغی گرفت، مجموعه تفریحی-تجاری بام لند است. بام لند برای هر سلیقه‌ای پیشنهادی هیجان‌انگیز دارد. یکی از گزینه‌های ممتاز این مجموعه نسبت به دیگر مراکز، وجود بعضی از بهترین رستوران‌های تهران در قسمت‌های مخلتف آن است. در ادامه می‌توانید با بهترین رستوران های بام لند تهران آشنا شوید:

رستوران باروژ

رستوران‌های باروژ که در نقاط مختلف شهر شعبه دارد، جزء یکی از اولین انتخاب‌های شکم‌گردی مردم تهران است. این رستوران یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی‌ست که به غذاهای ایتالیایی و فست‌فود علاقه دارند. چشیدن طعم لذیذ پیتزاهای ایتالیایی باروژ به شما حس قدم زدن در یکی از خیابان‌های ایتالیا را می‌دهد. سالادهای این رستوران نیز محبوبیت زیادی دارد. شعبه‌ بام لند این رستوران با داشتن منظره‌ای رو به دریاچه چیتگر، لذت خوردن غذا را دوچندان می‌کند. یکی از نقاط قوت باروژ، رفتار دوستانه کارکنانش است که شما را از انتخابتان برای رفتن به آنجا مطمئن‌تر می‌کند.

رستوران ته دیگ

ته دیگ از آن رستوران‌هایی‌ست که طعم غذاهایش باعث مراجعه دوباره و چندباره مردم به آن می‌شود. بسیاری از مشتریان این رستوران، جزء مشتریان دائمی آن هستند. غذاهای ته دیگ سنتی و ایرانی‌ست و غذاهایی که شاید حوصله و وقت درست کردنشان را نداشته باشیم، می‌توان با بالاترین کیفیت در آنجا میل کرد.

در رستوران ته دیگ غذاهایی مانند کباب چنجه لاری دو آتیشه، پلاس پلاس، لوبیاپلو ته دیگی اصل تهرونی و قیمه لاپلو اصل تهرونی محبوبیت زیادی دارند، خصوصا اینکه ته دیگ بام لند به شما این امکان را می‌دهد که صندلی خود را رو به دریاچه انتخاب کنید و با منظره‌ای که از قایق‌سواری مردم، و پرندگانی که مشغول موج‌سواری روی موج‌های آرام دریاچه هستند می‌بینید، یکی از بهترین تجربه‌های رستوران‌گردی خود را بدست آورید.

رستوران‌های پل طبیعت

از ایتالیا تا گیلان؛ با شکم‌گردی به مناطق مختلف دنیا سفر کنید

پل طبیعت جزء پربازدیدترین مکان‌های دیدنی تهران و بزرگ‌ترین پل غیرخودرویی ایران است. موقع قدم زدن روی این پل، می‌توان پارک آب و آتش و طالقانی که در دو طرف آن  قرار گرفته‌اند را دید و بدون نیاز به عبور از اتوبان، از این پارک به آن یکی رفت. چیزی که پل طبیعت را به یکی از مکان‌های پربازدید تبدیل کرده است، وجود انواع تفریحات، کافه و رستوران‌هایی است که هم روی پل، و هم در اطراف آن و در پارک آب و آتش  قرار دارند. یکی از تفریحات پرطرفدار مردم تهران، شکم‌گردی در پل طبیعت است، نشستن روی صندلی‌ای در کافه‌های پل طبیعت، حس هیجان‌انگیزِ قرار گرفتن در ارتفاع را می‌دهد. تلفیق این حس با نوشیدن یک قهوه یا خوردن غذایی لذیذ، چند برابر می‌شود. در ادامه بهترین رستورانهای پل طبیعت را بشناسید:

رستوران ملل پل طبیعت

یکی از سرگرمی‌های روز جمعه، میل کردن صبحانه در کافه‌ است. کافه‌ رستوران ملل یکی از بهترین منوهای صبحانه را دارد و اگر به آنجا بروید، می‌توانید منظره سرسبز انبوهِ درختان و همچنین اتوبان مدرس که زیر پایتان است را ببینید و از نوشیندن چای یا آبمیوه خود، بیشترین لذت را ببرید. اگر طرفدار صبحانه‌های انگلیسی باشید، در رستوران ملل می‌توانید یک صبحانه کامل انگلیسی میل کنید و احساس کنید در کافه‌ای در قلب این کشور نشسته‌اید. غیر از صبحانه، غذاهای این رستوران و نوشیندنی‌هایش نیز ارزش امتحان کردن دارند.

 رستوران‌های راه چوبی

یکی از شلوغ‌ترین نقاط پارک آب و آتش راه‌چوبی است که برای تمام سلیقه‌های شکم‌گردی، مناسب اسب. قدم گذاشتن در این راه، شما را از تهران جدا می‌کند و هر طعمی، به یک منطقه دیگر پرتاب‌تان می‌کند. غذاهای رستوران گیلکی راه چوبی، شما را تا شمال و جنگل‌های گیلان می‌برد؛ جایی که بوی برگ له شده زیر پایتان را با عطر برنج شمالی حس می‌کنید.

رستوران فیش اند چیپس یکی دیگر از رستوران‌های راه چوبی‌ست که طعم و عطر تازه‌ غذاهای دریای‌اش، توجه رهگذران را به خود جلب می‌کند.

اگر بخواهید یک میان‌وعده سبک میل کنید یا اهل نوشیدن قهوه عصرانه باشید، کافه ویونا را که همیشه بین کافه‌بازها محبوبیت زیادی داشته است، امتحان کنید. این کافه منوی کاملی دارد و به شما امکان نشستن در فضایی آرام و لذت بردن از عصری پاییزی را می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز