خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت ساری:

رئیس جمهور ایران در سفر به نیویورک امید ترامپ را به یاس تبدیل کرد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۴۳۴

امام جمعه موقت ساری گفت: رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورک نیز امید ترامپ را به یاس تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،  حجت الاسلام یوسف یوسف پور در خطبه های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری با اشاره به جامعه دینی اولین وظیفه مومنین در جامعه دینی را معرفت وشناخت دانست و اظهار داشت: بنیادی ترین و کلیدی ترین مساله در زمینه معرفت دینی مساله فهم و رسیدن به مقاصد دین و راههای دستیابی به این مهم است.

وی افزود: یعنی اینکه دریابیم ،مفاهیم و آموزه ها و گزاره های دینی چیستند و دارای چه پیامها ،مقاصد و غایاتی می باشند.

امام جمعه موقت ساری به محبت و عشق و عقیده و ایمان به عنوان دیگر ویژگیهای مومنان اشاره کرد و گفت:عقیده و ایمان ،عقل و عقلانیت و محبت و عشق، احساس و عاطفه را در بر می گیرد.

وی صداقت و اخلاص و اطاعت را دیگر شاخصه های مومنان برشمرد و افزود: ایمان و عقیده باید در عمل ثابت شود بنابراین در اطاعت و بندگی باید ایمان ،عقیده،عشق و محبت را توامان بروز دهیم.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگر از سخنانش به 11 تا 17 مهرماه  هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار بوده و سرباز خدمتگزار ولایت فقیه و رهبری است.

وی به 17 مهرماه روز " جهانی کودک " اشاره کرد و خانواده را مهمترین مامن پرورش کودک دانست و افزود: کودکان، برکت زندگی و سرمایه های آینده جامعه به شمار می آیند ازاینرو جامعه دینی نسبت به این قشر تکلیف سنگینی دارند.

حجت الاسلام یوسف پور به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا با خروج از برجام برآن بود تا مردم ایران را به تحریم و خواهش  وادار کند اما نتیجه ای نداشت و نقشه هایش نقش برآب شد.

وی افزود: حتی رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران در سفر به نیویورک نیز امید ترامپ را به یاس تبدیل کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز