خبرگزاری کار ایران

رشد سه درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۵۱۱

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از رشد سه درصدی پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی خبرداد و گفت: هم اکنون ۹۶۰ دانشجو در این مرکز مشغول تحصیل هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تربت حیدریه، حسین نجفی صالح در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برابر آمار سازمان سنجش کشور در سال تحصیلی ۹۹-۹۸، تعداد ۳۳۷ دانشجو در ۱۰ رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پذیرفته شدند که این تعداد پذیرفته شدگان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته از رشدی حدود ۳ برابر برخوردار بوده است.

وی گفت: از نظر تنوع جغرافیایی نیز امسال از نواحی مختلف کشور در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه پذیرفته شده‌اند که این امر بیانگر استقبال دانشجویان از این واحد دانشگاهی است.

مدیر آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: ثبت نام غیر حضوری پذیرفته شدگان در روزهای ۲۷ تا ۳۱ شهریور ماه و ثبت نام حضوری آنها به مدت سه روز از یکم تا سوم مهر ماه در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه انجام شد.

نجفی صالح همچنین از جذب دانشجو در رشته کارشناسی پیوسته مهندسی بهداشت محیط در دانشگاه علوم‌پزشکی تربت حیدریه برای نخستین بار خبر داد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه دارای ۵۹ عضو هیات علمی با ۹۶۰ دانشجوست و دانشجویان این دانشگاه در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی ، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز