خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

این حق من است که با فردی که مرا متهم کرده، دیدار کنم

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۵۱۳

رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره مصمم است به متن گفت‌وگوی تلفنی رئیس‌جمهوری این کشور و همتای روس خود دست یابد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی گلوبال نیوز، رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره مصمم است به متن گفت‌وگوی تلفنی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده و «ولادیمیر پوتین»، همتای روس وی دست پیدا کند. وی روز گذشته -‌یکشنبه- با اعلام این خبر عنوان کرد که نمایندگان نگران‌ هستند که ترامپ امنیت ملی را زیر سؤال برده باشد. 

«آدام شیف» نماینده دموکرات در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی» گفت: «به نظرم مهم‌ترین نکته این است که از امنیت ملی آمریکا حراست کنیم و ببینیم که آیا مکالمه ترامپ با دیگر رهبران جهان، به‌طور ویژه پوتین، نیز به‌شکلی امنیت ملی آمریکا را در جهت کمک به کارزار انتخاباتی‌اش زیر سؤال می‌برد یا نه.»

این در حالی است که ترامپ شامگاه گذشته در پیامی توئیتری عنوان کرد که می‌خواهد با افشاگر متن مکالماتش با رئیس‌جمهوری اوکراین «ملاقات کند». ترامپ این فرد را «شاکی من» و «کسی که این اطلاعات را غیرقانونی منتشر کرده است» خواند. 

وی همچنین گفت: «این فرد از رئیس‌جمهوری آمریکا جاسوسی کرده است؟ چه نتایجی!» ترامپ همچنین افزود که «می‌خواهم شیف در بالاترین سطح به اتهام فساد و خیانت بازجویی شود».

ترامپ افزود: «همانند هر آمریکایی، این حق من است که با متهم کننده‌ خود دیدار کنم؛ به ویژه در زمانی که این متهم‌کننده یا به عبارتی افشاگر، یک مکالمه دقیق و کامل را با یک رهبر خارجی به روشی کاملا نادرست و جعلی افشا کرده است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز