خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: پوئن مثبت تیم ما هواداران هستند/ وضعیت گل گهر درست می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۳۹۹

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان امتیاز مثبت تیمش در مقطع زمانی فعلی را حمایت تماشاگران دانست.

به گزارش ایلنا، وینکو بگوویچ پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: از هوادارانی که از تیم ما در بازی امروز تا دقیقه آخر حمایت کردند، تشکر می‌کنم. امتیاز مثبت این بود که با وجود نتایجی که گرفتیم، هواداران از تیم ما حمایت می‌کنند.

وی افزود: ما با تیمی بازی کردیم که در پنج بازی گذشته فقط دو گل دریافت کرده است. در نیمه اول چند موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم هم همین‌طور بود. یک اشتباه از دفاع چپ‌مان باعث شد که گل بخوریم. تمام فضاهایی که در آنالیزمان انجام داده بودیم و در نظر گرفته بودیم را می‌دانستیم و می‌توانستیم به تیم نفت ضربه بزنیم، اما گاهی شانس هم باید همراه شما باشد. من به عنوان سرمربی چه کاری باید انجام بدهم وقتی موقعیت‌ها گل نمی‌شود؟ به دفاع چپ‌مان بارها و بارها گفتم توپ را به جلو ارسال کند، اما وقتی در یک سوم دفاعی خودمان پا به توپ می‌شود، سرمربی باید چه کار کند؟ بارها از روی نیمکت فریاد زدم که بزن زیر توپ، بزن زیر توپ، اما این کار را انجام نداد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره مشکلات تیمش در سیستم دفاعی و اشتباهاتی که انجام می‌دهند، گفت: ما زمانی که توپ را در اختیار داریم باید حمله کنیم و زمانی که توپ نداریم، باید دفاع کنیم. درست می‌گویید که ما اشتباهاتی داشتیم و همین اشتباهات به ما ضربه زده است، اما در فوتبال شما نیاز دارید که شانس همراه‌تان باشد. بازیکنان ما بهتر شده‌اند، اما متأسفانه تمرکز آنها هنوز کامل نشده است که تا پایان بازی تمرکز داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: باید با آنها بیشتر از این کار کرد. فراموش نکنیم که وقتی ما فصل گذشته خوب دفاع می‌کردیم، خوب هم حمله می‌کردیم و گل می‌زدیم. اولین هدف گل نخوردن، باید گل زدن باشد. گفتم که تیم تارتار به خوبی کار کرد و در پنج بازی گذشته فقط دو گل دریافت کرده‌اند. ما هم باید خوب کار کنیم. اشتباهاتی که منجر به گل صنعت نفت و تراکتور شد، اشتباهات فردی خودمان بود، اما باید رو به جلو حرکت کرد، گذشته را فراموش کرد و از آنها درس گرفت تا شرایط بهتر شود.

بگوویچ درباره اینکه با وجود اشتباهات زیاد مدافعان تیمش آیا می‌تواند امیدواری بدهد که شرایط تیم گل گهر درست بشود یا اینکه نمی‌تواند با این شرایط ادامه بدهد، گفت: قبلاً گفته‌ام بازهم می‌گویم که لیگ برتر دشوار است. ما سعی می‌کنیم فوتبال خوبی از خودمان به نمایش بگذاریم. درست می‌گویید که مدافعان ما تمرکز صد درصدی نداشتند و باید روی آنها کار کرد و من مطمئنم این نقص درست می‌شود. مطمئنم که درست می‌شود و آنهایی که فصل گذشته هم ما را دنبال می‌کردند، دیدند در مقطعی از فصل ما دچار مشکل شدیم و هفت هشت بازی شکست خوردیم، اما برگشتیم و شرایط بهتر شد. ما، تمام بازیکنان، کادرفنی و مدیریتی باشگاه مطمئن هستیم که می‌توانیم این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و در لیگ ماندنی شویم.

وی با اشاره به اعتراض هواداران به نتایج این تیم خاطرنشان کرد: همه جای دنیا همین است و متأسفانه نتایج تیم باعث اعتراض هواداران می‌شود. آنها حق دارند و چیزی را می‌خواهند که ما هم می‌خواهیم. باید نتیجه بگیریم و من هواداران را درک می‌کنم. مطمئن باشید تا زمانی که من سرمربی گل‌گهر هستم سعی خواهیم کرد که نتایج خوبی بگیریم و شرایط را تغییر بدهیم. بار دیگر باید از هوادارانی که امروز از ما حمایت کردند، تشکر کنم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره اینکه آیا از تابارز برزیلی که از کشور بولیوی به گل‌گهر آمده است رضایت دارد یا نه، گفت: بگذارید واقعیت را به شما بگویم. وقتی شما بازیکن خارجی می‌گیرید، هیچ راهی جز اینکه فیلم بازی‌های او را ببینید، وجود ندارد. بازی‌های قبلی او را که در بولیوی دیدیدم، نظر من و کادرفنی این بود که او می‌تواند خوب گلزنی کند و 16 گل هم در لیگ بولیوی به ثمر رسانده بود. به همین دلیل این بازیکن را جذب کردیم، اما واقعیت این است که تا به حال از او راضی نبودم. البته این درباره سایر بازیکنان خارجی که در ایران بازی می‌کند، صدق کرده و زمان می‌برد که با تیم و شرایط وفق پیدا کنند. ما بازهم صبر می‌کنیم، اما از طرفی آنقدر هم توانایی مالی نداریم، مانند سایر تیم‌ها به بازیکنان خارجی پول بدهیم.

بگوویچ ادامه داد: طبق شنیده‌های ما فورچونه، مهاجم خارجی تراکتور حدود 13 میلیارد قیمت دارد و شما نباید در کنار این بازیکنان، از بازیکنی که 80، 90 هزار دلار قیمت دارد، انتظار معجره داشته باشید. البته ما مشکل دیگری هم داشتیم که به فدراسیون فوتبال هم خواهم گفت. اینکه وقتی از لیگ دسته اول به لیگ برتر آمدیم، فقط هشت بازیکن لیگ برتری می‌توانستیم جذب کنیم و مجبور بودیم برای تجربه بیشتر، بازیکن خارجی هم بگیریم. از طرفی فقط 18 بازیکن در هر بازی می‌توانیم داشته باشیم. این ایراد فدراسیون فوتبال است که با این قانون از جذب بازیکنان باکیفیت داخلی جلوگیری می‌کند و همین باعث می‌شود بازیکنان بی‌کیفیت خارجی هم وارد فوتبال ایران شوند. این قانون باید تصحیح شود.

وی در خصوص استراحت دادن به برخی از بازیکنان اصلی‌اش در این بازی گفت: ما برنامه داشتیم و پنج روز دیگر مقابل استقلال در تهران بازی داریم. تصمیم گرفتیم و برنامه داشتیم به برخی بازیکنانی که در بازی قبلی به صورت کامل یا 60، 70 دقیقه بازی کردند استراحت بدهیم تا بازیکنان دیگر هم بازی کنند. حتی پیش‌بینی کرده بودیم بازی به 120 دقیقه هم بکشد و به همین دلیل با برنامه قبلی ترکیب را چیدیم. از همین‌رو زبیدی و بایرامی را در 10 دقیقه پایانی به زمین فرستادم تا از خستگی تیم حریف استفاده کند، اما چه کسی پیش‌بینی می‌کرد آن اشتباه صورت بگیرد؟

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر درباره نحوه جذب تابارز گفت: من صادفانه با شما صحبت می‌کنم. ما لیست اولیه داشتیم و برای هر پست چند آپشن را در نظر گرفتیم، اما به طور مثال خیلی از بازیکنان ما به تیم‌های دیگر رفتند. خیلی از این بازیکنان به تیم‌های سپاهان، پرسپولیس، استقلال، صنعت نفت، فولاد، شهر خودرو و .... رفتند. اولویت‌های دیگری هم داشتیم که اگر آن لیست اولیه را جذب نکردیم، سراغ لیست بعدی برویم. البته این را بگویم که تمام بازیکنانی که داریم، همه با نظر خودم جذب شده، زیر نظر خودم بودند و هیچکس هم در جذب آنها دخالتی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز