خبرگزاری کار ایران

بگوویچ: از داوری ضربه زیاد خوردیم/ نفت را تجزیه و تحلیل کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۸۷۵

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی اخیر قضاوت‌های خوبی هم برای ما نشده است، اگر قضاوت خوبی می‌شد الان می توانستیم 6 امتیاز داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، وینگو بگوویچ امشب در نشست خبری قبل از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه سعی و تلاش ما این که جایگاه خوبی کسب کنیم و در ابتدا از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم به خاطر اتفاقاتی که در بازی قبل افتاد تمام کسانی که من را می‌شناسند، می‌دانند این سبک و سیاق من نیست اولین سال هم نیست که در ایران هستم. هر جا که بودم همینجا در همین شهر با تمام مردم ارتباط خیلی خوبی برقرار کردم با جرید و رسانه‌ها و همگی ارتباط خوبی داشتم.

وی گفت: در بازی نفت آبادان درد شدید معده داشتم و دو شب نخوابیدم قبل از مسابقه دکتر تیم سه تا مسکن داد به من و درد داشتم در تمام بازی تمام اتفاقات که در طول بازی افتاد مزید بر علت شد همه اینها تاثیر گذاشت و متاسفانه آن صحبت‌ها انجام شد.

بگوویچ افزود: تمام کسانی که در این شهر با من بودند من با هیچ کس هیچ مشکلی ندارم و نداشتم ارتباط خوبی با همه دارم و همه با همدیگر کار خود را به نحو مطلوب انجام دهیم، هدف صعود به لیگ بود و الان همه باید تیم را در لیگ برتر نگه داریم کار آسانی نیست اما می‌توانیم این کار را انجام دهیم از سمت من تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا زمانی که سرمربی تیم باشم و امیدوارم در آینده به هیچ مشکلی برخوریم.

سرمربی گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: بعد از مسابقه با نفت مسجد سلیمان در خدمت همه خبرنگاران خواهم بود و جوابگوی تمام سوالات همه خواهم بود هیچ مشکلی نیست و هر سوالی را جوابگو خواهم بود.

وی افزود: بعد از این بازی روز جمعه مقابل استقلال در تهران بازی داریم چهار تا بازیکن مصدوم ما در این بازی نمی‌توانیم استفاده کنیم حتی در بازی استقلال هم استفاده نخواهیم داشت از آنها، پس باید در این دو تا بازی، تیم را مدیریت کنیم و به بازیکنان فرصت و برخی استراحت بدهیم.

بگوویچ بیان کرد: تارتار را خیلی خوب می‌شناسید خیلی مربی بسیار دفاعی است، 5 تا بازی اخیر یک یک شدند، البته با تیم‌های بسیار خوبی بازی کردند خیلی خوب تیمش دفاع می‌کند و بعد از دفاع منسجم تیمی از ضد حمله استفاده می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: فرصت کافی بعد از نفت نداشتیم قبل از مسابقه با استقلال هم فقط یک جلسه تاکتیکی خواهیم داشت بعد از مسابقه روز دوشنبه باید به تهران سفر کنیم، لیگ امسال بازی‌ها نزدیک به هم است و باید از تمام بازیکنان بهترین استفاده را داشته باشیم.

بگوویچ خاطرنشان کرد: متاسفانه در سیرجان به علت کمبود زمین و امکانات کافی مجبور هستیم برای همه بازی‌ها سفر انجام دهیم و همین سفرهای اخیر باعث خستگی می‌شود، پیمان رنجبری هنوز به روند عادی نرسیده پورهاشم هم به خاطر نشدید درد دو هفته باید بیرون باشد.

وی گفت: یکبار دیگر عذرخواهی می‌کنم از همه هواداران سیرجانی به خاطر حرف‌هایی که زده شد و بد برداشت شد امیدوارم دست از حمایت بر ندارند و به تیم کمک کنند.

بگوویچ با بیان اینکه تمام تلاش می کنیم فردا بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و گل بزنیم، بیان کرد: مقابل تیمی بازی می‌کنیم که روی دفاع خوبی کار می‌کند قطعا اتفاقی نیست که این تیم مقابل تیم‌های خوبی فقط دو تا گل دریافت کرده است، کار آسانی نیست اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم، هواداران صبور باشند و تا دقیقه آخر از بازی حمایت کنند.

وی با بیان اینکه وقتی وارد مسابقات جام حذفی می‌شویم تمام تلاش ما این بالا برویم، عوان کرد: در مورد استقلال یکی از بزرگترین تیم‌های ایران است و بازیکنانم را باور دارم من قول می‌دهم بازی خیلی خوبی انجام دهیم مقابل استقلال اگر منظم و خوب بازی کنیم.

بگوویچ افزود: مربی تمام تلاش خود را برای تیم انجام می‌دهد و با برنامه می‌رویم که به دروازه حریف برسیم و به آن موقعیت‌ها می‌رسیم اگر شما دقت کنید فرصت‌های آشوری و بایرامی و ... داشتیم با برنامه به آن رسیدیم.

وی افزود: تیم نفت را تجزیه و تحیلی کردیم همه بازیکنان دوست دارند گل بزنند اما عوامل و دلایل مختلف باعث می‌شود به هر دلیل گل به ثمر نرسد.

بگوویچ خاطرنشان کرد: در بازی اخیر قضاوت‌های خوبی هم برای ما نشده است، اگر قضاوت خوبی می‌شد الان می توانستیم 6 امتیاز داشته باشیم، ما به حمایت همه نیاز داریم اولین سال است که در لیگ برتر حضور داریم، 10 سال تجربه حضور در لیگ برتر ایران را دارم، می‌دانم چقدر سخت است وقتی تیمی برای اولین بار به لیگ برتر صعود می‌کند و برای همه عوامل تیم یک موقعیت جدید است و همه باید متحد و یکدل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز