خبرگزاری کار ایران

استاندارخوزستان:

تمهیدات لازم برای اربعین حسینی در خوزستان مهیا است

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۰۸۰

استاندار خوزستان گفت: با تشکیل کمیته‌های مختلف و برنامه‌ریزی انجام شده تمهیدات لازم برای استقبال، پذیرایی و عبور زائران اربعین حسینی از این استان به عتبات عالیات فراهم شده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اداری اندیمشک با موضوع برنامه ریزی ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اندیمشک امسال ایستگاه معین مرز مهران است و با توجه به خدمات رسانی مطلوب این شهرستان طی سال های اخیر، امیدواریم امسال هم شاهد تلاش بیشتر دراین زمینه باشیم.

وی بیان کرد: مردم و مسئولین خوزستان همچون سال های قبل میزبان شایسته زائران خواهند بود و از هم اکنون با استقرار موکبها در گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه موکبها با جان و دل منتظر ورود زائران عتبات عالیات هستند.

پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک نیز گفت: امسال مواکب بیشتری در محورهای شهرستان راه اندازی می شوند، از سوی دیگر کمیته های چندگانه ای در اندیمشک با هدف خدمات رسانی کیفی به زائران ایام اربعین فعال شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به معرفی اندیمشک به عنوان ایستگاه معین مرز مهران و پیش بینی افزایش چشمگیر زائران، همه امکانات برای رفاه زائران بسیج شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز