خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد:

ضرورت اجرای عملیات آهک پاشی در آبادان برای پیشگیری از شیوع التور

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۲۶

استاندار خوزستان گفت: بنا بر گزارش ها در خرمشهر و شادگان وضعیت از این جهت بهتر است، اما آبادان مقداری از برنامه عقب است که تذکرات لازم داده و بنا شد با توجه به در پیش بودن فصل پیک التور عملیات آهک پاشی به صورت گسترده و با سرعت بیشتر انجام شود.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست شورای سلامت استان خوزستان روز شنبه ۶ مهرماه با موضوع بررسی مشکلات مربوط به شهرستان های منطقه آزاد اروند به ریاست استاندار خوزستان در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست در خصوص موضوعات مطرح شده در جلسه، اظهار داشت: موضوع هرس درختان کنوکارپوس در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که خوشبختانه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

استاندار خوزستان افزود: موضوع دیگر عملیات آهک پاشی جوهای روباز بود که مورد بررسی قرار گرفت و بنا بر گزارش ها در خرمشهر و شادگان وضعیت از این جهت بهتر است، اما آبادان مقداری از برنامه عقب است که تذکرات لازم داده و بنا شد با توجه به در پیش بودن فصل پیک التور عملیات آهک پاشی به صورت گسترده و با سرعت بیشتر انجام شود.

رئیس شورای سلامت خوزستان ادامه داد: قرار شد شهرداری آبادان سریعاً در این خصوص اقدام و جبران نماید تا در زمان پیک این بیماری که حدود یک ماه آینده است شرایط مناسبی داشته باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: همچنین موضوعات مربوط به آبفا روستایی و مطلوبیت های میکروبی و کدورت مطرح شد که برخی از مناطق مشکلاتی دارند و مدیرعامل آبفا روستایی قول داد که سریعاً در این رابطه اقدام و اصلاح کند و وضعیت را به نقطه عادی و استاندارد برگرداند.

شریعتی بیان کرد: همچنین موضوع سگ های بدون صاحب که بعضاً موجب بروز مشکلاتی شده اند مطرح شد و تصمیمات لازم گرفته شد که بر این اساس شهرداری ها موظف شدند نسبت به زنده گیری این سگ های بدون صاحب اقدام نمایند وضعیت از این نظر بهبود یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز