خبرگزاری کار ایران

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت

محکومیت باشگاه‌های بادران، رایکا بابل و فجر سپاسی

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۷۷

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را صادر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*در پی شکایت محمد آشتیانی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته  و پرداخت 2 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت میلاد نوری از باشگاه رایکا بابل، این باشگاه به پرداخت 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم و در خصوص هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه توسط خواهان کمیته با تکلیفی مواجه نمی باشد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت بهتاش میثاقیان از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 256 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 5 میلیون و 120 هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*با توجه به شکایت امیرحسین صدقی از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 100 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*در پرونده شکایت مجتبی محبوب مجاز از باشگاه بادران ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 10 میلیون و 800 هزارریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

*در پی شکایت فرشاد طیبی پور از باشگاه بادران، این باشگاه به پرداخت 135 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 700 هزار ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمود یاوری از باشگاه فجرشهید سپاسی شیراز، این باشگاه به پرداخت 2 میلیارد و 163 میلیون و 800 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 43 میلیون و 276 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز