خبرگزاری کار ایران

شیعی: باید به مجیدی کمک کنیم تا موفق شود / دلمان برای یک نتیجه خوب پیکان تنگ شده بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۳۶۶

عضو هیات رئیس فدراسیون فوتبال تایید کرد برای موفقیت تیم امید، اعضای هیات رئیس فدراسیون به او کمک خواهند کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان تهران پس از برتری پرگل شاگردان حسین فرکی مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بچه‌های ما امروز مزد زحمات خود را در سه بازی قبل گرفتند. ما مقابل شهرخودرو در نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم.

او ادامه داد: در بازی با نساجی هم همین طور بود اما در بازی با شاهین خیلی خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم امروز مزد زحمات خودمان را گرفتیم و یک برد پر‌گل به دست آوردیم. امیدوارم که این بازی‌های خوب ادامه داشته باشد و نتایج خوبی بگیریم. خیلی وقت بود که دلمان برای یک نتیجه خوب از پیکان تنگ شده بود که امروز این اتفاق افتاد.

شیعی افزود: ما در بازی با شاهین بسیار خوب بازی کردیم اما امروز بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند هر چند که اگر در ابتدای بازی که ماشین‌سازی موقعیت خوبی به دست آورد گل می‌زد،‌ شاید ورق برمی‌گشت امروز خوشبختانه نتیجه خوبی گرفتیم.

شیعی درباره اینکه گفته می‌شود حسین فرکی گزینه هدایت تیم امید است گفت: قبلاً با آقای فرکی این صحبت‌ها شده بود اما او چون در پیکان مسئولیت داشت این مسئله را قبول نکرد اما صحبت جدیدی دیگر با او نشد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقاتی که پیرامون فرهاد مجیدی و حمید استیلی در تیم امید به وجود آمده،‌ گفت: الان باید کمک کنیم که فرهاد مجیدی موفق شود چرا که دیگر فرصتی نداریم. مجیدی اگر استقلال داشته باشد می‌تواند موفق شود و ما هم در کمیته فنی از فرهاد مجیدی حمایت خواهیم کرد که این جلسه با حضور مهدی تاج برگزار خواهد شد. همه ما همت می‌کنیم که هر طور شده این تیم نتایج خوبی بگیرد هر چند که کار بسیار سختی خواهیم داشت. من هشدار می‌دهم که اگر به تیم امید نرسیم باز هم به المپیک نخواهیم رفت.

شیعی در پاسخ به این سوال که شما از استقلال مجیدی حرف زدید یعنی اینکه او الان در کارش استقلال کاری ندارد،‌گفت: هر کس که اختیار دارد باید مسئولیت هم داشته باشد. فکر می‌کنم مجیدی مسئولیت بسیار سنگینی دارد و باید به او اختیار هم داده شود که حتما در جلسه روز یکشنبه روی  این مسئله تأکید خواهد شد.

وی درباره اینکه یعنی حمید استیلی در مسائل فنی نظر می‌دهد،‌گفت:‌ نه،‌ این طور نیست چرا که شأن استیلی بسیار بالاتر از این حرف‌هاست و او مدیر این تیم است. مطمئناً دل او برای این تیم بسیار بیشتر از خیلی‌ها دیگر می‌تپد تا این تیم المپیکی شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه ویلموتس الان کجاست اظهار داشت: خبر ندارم او کجاست اما ویلموتس فعال است.

شیعی در پاسخ به این سوال که آیا ویلموتس برای دیدن دربی به تهران می‌آید، افزود:‌ من خبر ندارم.

وی درباره اینکه آیا طلب ویلموتس به او پرداخت شده یا نه خاطرنشان کرد: فعلا نه.

شیعی درباره اینکه از نظر شما کادر فنی تیم امید مشکل دارد یا نه، گفت: این را باید آقای فرهاد مجیدی بگوید. او در صحبت‌هایی که در کمیته فنی انجام داد، احساس کرد که نیاز به چند بازیکن جدید دارد و به همین دلیل فعال شده و بازی‌ها را می‌بیند. او حتما نقاط ضعف دیده که به دنبال برطرف کردن آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز