خبرگزاری کار ایران

ایلنا بررسی می‌کند؛

سنگینی کفه ایران در تور دوچرخه سواری آذربایجان/ روسیه رقیب جدی ایران

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۳۷۴

تور سی‌چهارم دوچرخه سواری در حالی از 10 مهرماه در شهر تبریز آغاز می‌شود که تیم‌های ایران و روسیه برای قهرمانی رقابت نزدیکی خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سی‌وچهارمین تور بین المللی دوچرخه‌سواری ایران- آذربایجان در جاده سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل از 10 تا 14 مهر ماه از شهر تبریز استارت می‌خورد.

تور سی‌وچهار با حضور 15 تیم از 11 کشور برگزار می‌شود که تیم‌های ایران، روسیه، بلژیک، هلند، قزاقستان و افغانستان که از تیم‌های مقام‌آور دور قبل بودند امسال نیز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حال نگاهی به سابقه این تیم‌ها در سال گذشته می‌اندازیم:

تیم ملی دوچرخه سواری ایران

تیم دوچرخه‌سواری ایران توانست در تور سی‌وسه دو مقام اول توسط محمد گنج‌خوانلو و یک مقام اول توسط سعید صفرزاده، یک مقام دوم توسط محمد رجبلو، یک مقام سوم توسط جعفر علیزاده چاخرلو، یک مقام چهارم توسط امیر کلاه‌دوزحق و یک مقام چهارم توسط مهدی علمایی کسب کند.

همچنین نمایندگان ایران توانستند یک پیراهن طلایی، سه پیراهن سبز و سه پیراهن سفید توسط محمد گنج‌خوانلو و همچنین سه پیراهن کوهستان توسط سعید صفرزاده کسب کنند.

تیم ملی دوچرخه سواری روسیه

تیم دوچرخه‌سواری روسیه نیز توانست یک مقام اول و دو مقام سوم توسط دیمیتری سوکولو، یک مقام اول توسط الکساندر ودوین، یک مقام دوم و دو مقام چهارم توسط ساراک نویکو کسب کند.

دیمیتری سوکولو، دوچرخه‌سوار روسیه‌ای همچنین توانست چهار پیراهن طلایی و دو پیراهن سبز را برای کشور خود کسب کند.

تیم ملی دوچرخه سواری هلند

تیم دوچرخه‌سواری هلند توانست یک مقام اول توسط سجورس دکر، یک مقام دوم توست مارکو دوست و یک مقام چهارم توسط فولکرات استرا کسب کردند.

تیم ملی دوچرخه سواری بلژیک

سه مقام دوم توسط کوین دجونگ، مرون آبراهم، سالیم کیپکمبو و سه مقام سوم توسط میچل استوکمن، مرمون آّبراهم و آدن وان لنگن از افتخارات تیم بلژیک بود که همچنین آبرام استوکمان و وناست لاسیز تواستند هر کدام یک پیراهن سفید برای کشور خود را کسب کنند.

تیم ملی دوچرخه سواری قزاقستان

آرمان کامیشو تنها رکابزن رتبه آور قزاقستانی‌ها بود که تواسنت یک مقام چهرارم برای دکشور خود کسب کند.

تیم ملی دوچرخه سواری افغانستان

یلبر صفا، رکابزن افغانی توانست فقط یک پیراهن سفید برای کشور خود کسب کند.

شایان به ذکر است، تیم ایران با کسب 10 پیراهن و 7 مقام از یک تا چهار در دوره قبل، یکی تیم‌های مدعی در تور دوچرخه‌سواری به شمار می‌رود که تیم روسیه نیز با 6 پیراهن و 7 مقام از یک در دوره قبل، امسال از رقیب‌های ایران در تور سی‌وچهار به شمار می‌رود.

عرفان ولی نژاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز