خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

سهم پررنگ تراکتور و سپاهان در جمع برترین‌های هفته

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۲۸۶

سپاهان و تراکتور بیشترین سهم را در تیم منتخب هفته پنجم داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هم با برگزاری 8 دیدار به پایان رسید. در این میان مثل همیشه برخی از بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم خود داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

 

دروازه‌بان: شهاب گردان (فولاد)

گردان که از گلرهای با تجربه لیگ برتر محسوب می‌شود توانست در دیدار فولاد مقابل پیکان ایستادگی خوبی در برابر حملات حریف داشته باشد و در روزی که خط دفاع این تیم متزلزل ظاهر شد بارها با واکنش‌های به موقع ضعف خط دفاع را پوشش داد و مانع فرو ریختن دروازه تیمش شد.


مدافع راست: عبدالله‌ناصری (صنعت نفت)

ناصری در بازگشت به خوزستان به روزهای اوج خودش برگشته و این روزها حسابی در ترکیب صنعت نفت عملکرد خوبی از خودش به جا می‌گذارد. او در دیدار این هفته تیمش مقابل گل‌گهر موفق شد یک پاس گل بدهد تا در جمع برترین‌ها قرار بگیرد.

مدافع میانی: ایمان سلیمی (تراکتور)

در نبود خانزاده ستون اصلی خط دفاع تراکتور است و زوج خوبی با رضا اسدی در دفاع میانی تشکیل داد که مانع از حملات سایپایی‌ها در دیدار هفته پنجم بود و نقش پررنگی در ثبت پنجمین کلین‌شیت تراکتوری‌ها ایفا کرد.

مدافع میانی: محمد نژادمهدی (ذوب‌آهن)

با وجود اینکه ذوب آهن در دیدار با استقلال 2 بار دروازه‌اش باز شد ولی نژادمهدی عملکرد انفرادی خوبی داشت و بارها در مصاف‌های یک به یک با مهاجمان استقلال به برتری رسید و مانع از حملات آنها به سمت دروازه شد. نژادمهدی در نفوذها هم خوب عمل کرد و در گل اول تیمش که توسط اسماعیلی‌فر به ثمر رسید نقش پررنگی داشت.

مدافع چپ: مهدی ترکمان (پارس جم)

در دفاع چپ پارسی‌ها تبدیل به یک مهره کلیدی و کارآمد شده است و هر هفته خوش می‌درخشد. ترکمان پس از 2 پاس گلی که در دیدار هفته گذشته تیمش داد در دیدار مقابل نساجی هم یک پاس گل داد تا در جمع بهترین‌ها قرار بگیرد.


هافبک دفاعی: احمد زنده‌روح (ماشین‌سازی)

او وظایف یک هافبک دفاعی را در ماشین‌سازی به خوبی ایفا می‌کند و هم در خصوصیات دفاعی و هم در فاز هجومی به خوبی به تیمش کمک می‌کند. زنده‌روح علاوه بر این‌ ها دو پنالتی تیمش در دیدار با شاهین را هم تبدیل به گل کرد تا مانع شکست تیمش شود.

هافبک هجومی: فرشید اسماعیلی (استقلال)

در روزی که استقلالی‌ها همچنان از کسب پیروزی عاجز هستند اسماعیلی نشان داد مهره کلیدی در ترکیب آبی‌پوشان است و اصرار استقلالی‌ها بر حضور او در دربی بی دلیل نبود. اسماعیلی یک پاس گل برای شجاعیان ارسال کرد و خودش هم گل دوم آبی‌پوشان را به ثمر رساند تا تلاشش را برای برتری تیمش کرده باشد، هرچند تزلزل خط دفاع مانع از کسب 3 امتیاز مقابل ذوب آهن شد.

هافبک هجومی: محمد محبی (سپاهان)

به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد ولی انقدر خوب بود تا در بین برترین‌ها قرار بگیرد. محبی با تکنیک و سرعت بالای خودش بارها خط دفاعی پرسپولیس را آزار داد و در یک موقعیت توانست به زیبایی هرچه تمام‌تر دروازه سرخپوشان را برای بار دوم باز کند تا برتری سپاهان در این بازی حساس مسجل شود.


مهاجم: کوین فورچونه (تراکتور)

بالاخره پایش در فوتبال ایران به گلزنی باز شد. فورچونه که با سرو صدای زیادی جذب تراکتور شد قرار بود جای استوکس را در ترکیب این تیم پر کند ولی در هفته‌های اول متزلزل ظاهر شد و حتی در دیدار هفته چهارم مقابل گل‌گهر جایش را به ساسان انصاری داد ولی در بازی با سایپا به ترکیب اصلی برگشت و علاوه بر انجام یک بازی خوب،‌ تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم: عیسی آل‌کثیر (صنعت نفت)

این روزها در ترکیب صنعت نفت جا افتاده و توانست در دیدار با گل‌گهر برای تیمش گلزنی کند و علاوه بر آن بارها خط دفاعی حریف را آزار داد تا نشان دهد همان مهاجم آماده دو فصل قبل نفت تهران شده است و اسکوچیچ می‌تواند رویش حساب باز کند.

مهاجم: کی‌روش استنلی (سپاهان)

بالاخره در هفته پنجم لیگ برتر پایش به گلزنی باز شد تا فشارها از روی او تا حد زیادی برداشته شود. استنلی در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل توانست برای سپاهان گلزنی کند و به نوعی جریان بازی را تغییر داد تا 3 امتیاز مهم به حساب طلایی‌پوشان واریز شود.

سهم پررنگ تراکتور و سپاهان در جمع برترین‌های هفته

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز