خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر در غیاب سرخابی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۱۹۸

استقلال و پرسپولیس نماینده‌ای در تیم منتخب هفته پنجم ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و تیم‌ها با نتایجی که رقم زدند تغییراتی در جدول رده‌بندی ایجاد کردند.

در این میان برخی بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم‌شان داشتند که ترکیبی منتخب از آنها تشکیل داده‌ایم:

 

دروازه‌بان: احسان مرادیان (فولاد خوزستان)

روز خوبی مقابل مهاجمان استقلال داشت و توانست دروازه‌اش را مقابل حملات آبی‌ها بسته نگه دارد و کلین‌شیت با ارزشی به ثبت رساند.

 

مدافع راست: دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی)

بازی خوبی در مجموع از خودش نشان داد و با وجود کار سختی که مقابل آقایی، کریمی و انصاری برابر سپاهان داشت عملکردش قابل قبول بود. گل زیبای او تکمیل کننده بازی خوبش بود که تیمش را از یک شکست نجات داد.

 

مدافع میانی: وفا هخامنش (صنعت نفت)

ایستادگی خوبی مقابل حملات بی‌امان پرسپولیس داشت و شاید اگر او و بازی خوبش نبود دروازه صنعت نفت برابر شاگردان برانکو بیش از یک بار باز شده بود و این تیم شکست می‌خورد.

 

مدافع میانی: عزت‌اله‌ پورقاز (سپاهان)

یک مدافع کامل از نوع مورد پسند امیر قلعه‌نویی که روی زمین و هوا کارهای دفاعی‌اش را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد و با 2 گل زده به عنوان یک مدافع آمار خوبی از خودش به نمایش گذاشت. اگر کمی خوش‌شانس بود گلش برابر تراکتورسازی 3 امتیازی می‌شد.

 

مدافع چپ: فرزاد جعفری (فولاد خوزستان)

بازی خوبی برابر استقلال داشت و اگر مثل همیشه بگوییم از کار انداختن موتور سمت راست استقلال نقش بسزایی در متوقف کردن این تیم دارد حرف بی‌راهی نیست. کاری که هفته گذشته ستاری در پارس جم انجام داد و حالا جعفری در فولاد به خوبی از پس ماموریتش بر آمد.

 

هافبک میانی: مسعود شجاعی (تراکتورسازی)

شاید همچنان بگوییم استفاده از او به عنوان هافبک دفاعی تصمیم مناسبی از سوی توشاک نیست ولی هرچه بود او از پس وظایفش بر آمد و ضمن مقاومت خوب مقابل حملات سپاهانی‌ها، هم یک پاس گل با ارزش برای استوکس ارسال کرد و هم با یک شوت خوب، نیازمند را به یک سوپر واکنش واداشت.

 

هافبک میانی: محمد کریمی (سپاهان)

پدیده لیگ هجدهم به پدیده بودن قانع نیست و خیلی زود دارد مسیر ستاره‌شدن را طی می‌کند. کریمی یک بار دیگر نشان داد بازی‌های خوبش در دیدارهای قبلی سپاهان اتفاقی نبوده و با ظهور یک هافبک پاسور خلاق در فوتبال‌مان مواجهیم که خبر خوبی است. پاس بی‌نقص او با ضربه سر تمام کننده شهباززاده فروزان را وادار به تسلیم کرد.

 

هافبک میانی: سجاد آشوری (نساجی)

ارسال یک پاس گل و انجام بازی حساب شده و منطقی از سوی او نخستین برد تاریخ نساجی در لیگ برتر را رقم زد و از نقش پررنگی که در این افتخار تاریخی داشت باید به خودش ببالد.

 

هافبک هجومی: کرار جاسم (صنعت نفت)

بعد از قلعه‌نویی و کمالوند، حالا شاید یک سرمربی پرتغالی به جمع کسانی که اعتقاد ویژه‌ای به بازی کرار دارند اضافه شود و او از این نظر سود زیادی برده است. پاس گل هوشمندانه او برای میلاد جهانی برای نخستین بار دروازه پرسپولیس را فروریخت.

 

مهاجم: محمدرضا خلعتبری (پدیده)

ثابت کرده هنوز هم بازیکن تاثیرگذاری در لیگ برتر است و مزد بازی‌های خوبش در چند هفته اخیر را با گلی که به پیکان زد گرفت.

 

مهاجم: سیلوا فرناندز (ذوب آهن)

زدن 2 گل و رقم زدن پیروزی با ارزش برای تیمش شکی در انتخاب او باقی نمی‌گذارد و او حالا در کنار ادی هرناندز دومین خارجی دو گله ذوبی‌ها در فصل جدید است که نشان داد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز