خبرگزاری کار ایران

گروسی به ایلنا خبر داد:

آغاز به کار ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۰۸۹

رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی آذربایجان‌غربی گفت: ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی آذربایجان‌غربی آغاز به کار کرد.

علی‌اکبر گروسی امروز در گفت‌وگو با ایلنا، با  اشاره به تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی آذربایجان‌غربی و حساسیت انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و لزوم حضور حداکثری مردم در این انتخابات اظهار کرد: کشورمان هم‌اکنون در حال آماده شدن برای یک اتفاق بزرگ و مشارکت مردمی در انتخاب نمایندگان خود در مجلس است.

وی با تأکید بر اهمیت سلامت انتخابات گفت: بر همه ما فرض است که نسبت به قوانین پایبند بوده و این موضوع خصوصا باید از سوی نامزدهای انتخاباتی رعایت شود تا بتوان انتخابات سالمی را برگزار کرد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود:  انتخابات متعددی در طول انقلاب اسلامی برگزار شده و خوشبختانه، هم ملت بزرگ ایران و هم مسئولان از تجارب خوبی برای برگزاری انتخابات سالم برخوردار هستند.  

وی از آمادگی دستگاه قضایی در استان برای برگزاری انتخابات سالم خبر داد و اظهار کرد: شعب ویژه برای رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل خواهد شد و براساس گزارشات مراجع ذیربط به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می‌شود.

گروسی تصریح کرد: با توجه به امنیت و آرامشی که اکنون در سایه ریخته شدن خون شهدا و انقلاب اسلامی به وجود آمده و برادری و اخوت که در بین مردم استان وجود دارد و از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، اجازه نخواهیم داد که برخی از سودجویان و دشمنان دین و انقلاب با فتنه‌گری و ایجاد مسائل و مباحث قومیتی بخواهند از خطوط قرمز تعدی کنند.

وی خطاب به افرادی که به عنوان نامزد در انتخابات حضور خواهند داشت گفت: باید نامزدهای انتخاباتی با پایبندی به قوانین و براساس تقویم انتخاباتی که از سوی مراجع ذیربط اعلام می‌شود رفتار کرده و از هرگونه قانون شکنی بپرهیزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز